Iako na prvo čitanje zvuči skoro pa nemoguće, u BiH postoje preduzeća koja podržavaju i u svom poslovanju primjenjuju koncept korporativnog volontiranja. Takav primjer je dm drogerie markt, oni svake godine svojim zaposlenicima omogućavaju jedan radni dan, koji mogu iskoristiti u okviru volonterskih aktivnosti koje sami odaberu. Sistemsku podršku razvoju i promociji ovog oblika volontiranja pokrenuo je Institut za razvoj mladih KULT prije manje od mjesec dana. Oni su pokrenuli online platformu volontiraj.ba na kojoj će biti omogućeno povezivanje udruženja i preduzeća u oblasti korporativnog volontiranja.
Ivana Radić uposlenica je dm drogerie markt u poslovnici u Jajcu i ona je organizirala akciju čišćenja obale Plivskih jezera. U toj akciji pridružile su joj se kolege iz Cazina, Bihaća, Livna, Tomislavgrada i Bugojna. „Nema ništa ljepše nego pomagati nekome, pomagati svojoj zajednici, prvenstveno jer sam ja odrasla u Jajcu, predivno“, iskrena je Ivana i dodaje da je ispunjena i sretna jer je počela organizirati ovu aktivnost i da su joj se pridružile kolegice i kolege i iz drugih gradova.
Adnan Ratković, voditelj tima centralne logistike i dm drogerie markt rado govori o volontiranju u zavodu Pazarić, taj dan su krečili zavod, a pored toga su se i družili sa štićenicima. On ističe da je svaki put poslije tog dana korporativnog volontiranja vrlo sretan, a kaže da je isto primijetio i kod svojih kolega.
Iskustvo zaposlenica i zaposlenika dm drogerie markt o korporativno volontiranju možete pogledati u videu na ovom linku. Ukoliko želite sličan model korporativnog volontiranja primijeniti i u svom preduzeću registrujte se na online platformi volontiraj.ba jer već sada neki projekti čekaju korporativne volontere!