fbpx

Naspavajte se u samo nekoliko sati uz ovih šest tehnika

Svako od nas bio bi sretan kad bi 24-satni dan mogao produžiti za nekoliko sati kako bi dobio više vremena za spavanje, posebno u vrijeme ispitnih rokova, kada je sna sve manje.


Donosimo šest tehnika spavanja koje će vam omogućiti do 22 slobodna sata dnevno, koja ćete, naravno, iskoristiti da učite.

6. Spavanje naših predaka – 6 sati

Formula za spavanje: 4 sata (prva faza) + 2 sata (druga faza) = 6 sati

Naši preci spavali su u 2 faze odvojene periodom budnosti. Taj se period smatrao posebnim vremenom i koristio se za duhovnu praksu ili čitanje. Ako želite isprobati polifazno spavanje, ali ne znate odakle započeti, ovo je metoda koju preporučujemo. Za većinu ljudi to je najudobnija opcija, a može se nadopuniti i sa dodatnih 30 minuta sna za prilagodbu.

5. Drijemanje – 2 sata

Formula za spavanje: 4 drijemeža od 30 minuta svakih 6 sati = 2 sata

Buckminster Fuller smislio je najučinkovitiju tehniku ​​spavanja koja se sastoji od drijemanja od 30 minuta 4 puta dnevno svakih 6 sati. Tvrdio je da se nikad nije osjećao energičnije. Nakon dvije godine ovog rasporeda, doktori su pregledali slavnog izumitelja i proglasili da ima savršeno zdravlje. Bitno je napomenuti da je ovo najekstremniji ciklus spavanja.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!