Kupac razočaran napolitankama: “Bog će vam suditi za krađu”

"Ovdje se radi o klasičnom marketinškom triku jer se u potpuno istoj ambalaži, istog oblika, sa istom cijenom, prodaje proizvod koji je do jučer imao veću gramažu."


jaffa
Foto: Twitter

Još jedan proizvođač slatkiša razbjesnio je kupce jer je smanjio količinu proizvoda, a veličina pakovanja je ostala ista. Riječ je o “Jaffa napolitankama”, koje su dobile besmislenu plastičnu pregradu što zauzima mjesto za još jedan kolač.

Kompaniju iz Crvenke je na društvenoj mreži Twitter raskrinkao izvjesni Ivan Milinković, koji je uz fotografiju pomenutog slatkiša stavio nemilosrdan komentar: “Bog će vam suditi za ovu krađu”!

Kada se provjerila kolika je gramaža ovog slatkiša, pokazala se čudna brojka – 187 grama, prenosi radiosarajevo.ba.

Prestati sa kupovinom

Samo treba prestati sa kupovinom tih proizvoda. Cijena porasla, pakovanje se smanjilo. Potrošači, bojkot!, napisao je jedan twitteraš.

Predsjednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović kaže da proizvođači, nažalost, koriste naviku potrošača i dopuštaju sebi da ih obmanjuju.

Ovdje se radi o klasičnom marketinškom triku jer se u potpuno istoj ambalaži, istog oblika, sa istom cijenom, prodaje proizvod koji je do jučer imao veću gramažu. Većina potrošača kupuje po navici, vidi da je pakovanje isto, ali ne obrati pažnju da je njegova gramaža manja. Njemu je najbitnije da je cijena ista i ne primjeti da je sadržaj manji. Mnogi proizvođači to koriste i tako smanjuju gramažu svojih proizvoda, naročito kada sastojci za njihovo pravljenje poskupe na tržištu. Oni na taj način ne krše zakon, ali je to nepoštena poslovna praksa jer zloupotrebljavaju navike potrošača rekao je Papović.

Obratiti pažnju

On dodaje da kupci treba obavezno da obrate pažnju na deklaraciju kako bi izbjegli takve situacije.

Najbitnije je da potrošači budu odgovorni i da ne vjeruju proizvođačima na riječ, već da sami provjere šta kupuju, kaže Papović.