fbpx

Kako da uživaš u treningu iako ne voliš da treniraš?

Neki ljudi vole da idu u teretanu, vole fizičku aktivnost, vježbe, sprave i znoj. Za druge ljude, teretana i vježbanje je „nužno zlo“, jer znamo da je vježbanje dobro za nas.


Music and training
Ilustracija: Envato

Pomoću ovih malih trikova, neka tvoje vježbanje bude ugodnije i zabavnije.

Postavi sebi realne ciljeve

Napravi sebi kratkoročne i dugoročne ciljeve. Neka budu realni i ostvarivi. Bitno je da na papiru imaš plan i da pratiš svoj napredak.

Treniraj sa prijateljem

Svi mi imamo jednog prijatelja sa kojim možemo ići bilo gdje. Sljedeći put, pozovi ga u teretanu i osim što će ti biti zabavnije, probudiće se takmičarski duh i motivisaćete jedno drugo za bolje vježbanje, prenosi ultra.ba.

Obuci udobnu odjeću i patike

Pronađi dobro sportsku opremu, udobnu trenerku i odgovarajuće patike. Ukoliko se dobro osjećaš u odjeći, imaćeš više motivacije i više ćeš uživati u treningu.

Slušaj muziku

Vrijeme provedeno u teretani ponekad može biti monotono. Zbog toga, napravi sebi play listu sa omiljenom muzikom. Vježbanje sa muzikom ne samo da poboljšava raspoloženje već smanjuje našu percepciju umora i povećava našu fizičku sposobnost.

Napravi plan

Ukoliko prvi put počinješ sa vježbanjem ,a nemaš plan i organizaciju, sve to može biti stresno i samim tim neuspješno. Odvoji malo vremena prije odlaska u teretanu i razmisli koje vježbe i mišiće želiš da radiš. Pomoć pri planiranju vježbi, potraži od trenera.

Probaj nove stvari

Ukoliko uvijek ideš u isto vrijeme u teretanu i radiš iste vježbe, vrlo vjerovatno je da će ti uskoro sve dosaditi. Zato, upiši čaš joge, otiđi na pilates, probaj vježbe koje nikad prije nisi. Nikad ne znaš u šta ćeš se „zaljubiti“.

Vizualiziraj cilj

Pronađi dodatnu motivaciju. Napravi sebi plan, vizualiziraj svoj cilj, jer kad u glavi imaš sliku sebe i svog „novog“ izgleda, biće ti lakše da ostaneš na pravom putu i ne odustaneš.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!