Deset aplikacija za povećanje produktivnosti

Telefon – koliko nam je potreban zna samo onaj kome je iznenada pukao ekran i svi oni koji su na neki drugi način ostali bez njega. Bukvalno ništa ne možeš bez njega da završiš, bez obzira što imaš i računar i laptop i što stara Nokia 3310 i dalje radi.


Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Šta da radiš – kupiš drugi i kreneš od početka. Evo liste aplikacije koje prosto moraš prve da instaliraš, jer jednostavno pomažu da završiš posao!

1. Google Keep (Android, Chrome, Web verzija)

Web je ogroman i nepregledan, a ono što vas u njemu interesuje mora da bude sačuvano i pregledno. Keep je dostupan za Android, iOS i Windows i nastao je na konceptu sticky notes-a. U različitim bojama možete organizovati kratke poruke koje mogu sadržati sve, od zapamćenih web stranica, preko fotografija i slika, sve do zvučnih zapisa. Odlično je povezan sa Google-om i drugim njegovim servisima, a lako se sinhronizuje sa drugim uređajima i desktop računarima.

2. Dispatch (iOS)

Vjerovatno ste već dobili neku aplikaciju za upravljanje email porukama. Ako koristite iOS, slobodno je obrišite i probajte Dispatch. Ova aplikacija zadovoljiće i korisnike koji prime samo nekoliko mejlova dnevno, kao i one sa toliko mejlova da im dođe da bace telefon. Jednim potezom rješavate spam, arhivirate, odgovarate, jednim potezom email odlazi u to-do listu ili u neku drugu aplikaciju. Olakšano je čak i koncipiranje odgovora! Probajte, sigurni smo da vas neće ostaviti ravnodušnim.

3. Evernote (Android, iOS, Chrome)

Unosite tekst, sliku, audio ili video sadržaj i od toga pravite bilješke. Povezuje sa svim vrstama uređaja i izgleda fantastično! Manje je šaren od Google Keep-a, a neki kažu da je zbog toga i bolje organizovan. U svakom slučaju, dobro usklađen sistem različitog sadržaja pomoći će vam da se bolje organizujete i da kvalitetnije prezentujete ono što ste sakupili.

4. Google Drive (Android, iOS, Win) / Dropbox (Android, iOS, Win)

Ima mnogo aplikacija koje omogućavaju da čuvate svoje podatke u online prostoru, ali Google Drive i Dropbox su se pokazale i kao najbolje i kao najpopularnije. Podaci su na sigurnom, a lako ih možete podijeliti sa bilo kojim saradnikom jednim jednostavnim email-om koji će njima omogućiti pristup. Uz to sve je fantastično organizovano i pregledno. I uz to – besplatno.

5. Focus@Will (Android, iOS)

Imate problema sa koncentracijom? Radite online u punoj kući gostiju ili na putu, u autobusu? Stavite slušalice, skinite ovu aplikaciju i uživajte u muzici koja je posebno napravljena da vam pomogne da se fokusirate!

6. Any.do (Android, IoS, Chrome)

Odlična aplikacija za pravljenje to-do liste, uz nju ćete prosto proletiti kroz dnevne obaveze. Ostavite sebi podsjetnik, organizujte događaje na koje ste pozvani, napravite bilješku – i sve to veoma lako. Mala aplikacija, sa mnogo korisnih opcija pomoći će vam da uskladite poslovni i privatni život.

7. Abukai (Android, iOS)

Svi mi svakodnevno imamo različite obaveze, a nekada nam se čini da je novac nestao tako brzo da ni ne znamo na šta smo ga potrošili. Abukai će vam pomoći da pratite svoje troškove. Samo slikate račun, a on sam bilježi i dijeli po kategorijama na šta ste trošili novac. Neće vam pomoći da imate više para, ali ćete makar znati na šta ste ih potrošili.

8. Business Calendar pro (Android)

Šta izdvaja ovu aplikaciju od svih ostalih kalendara koje ste vjerovatno već navikli da koristite? Moći ćete jednim potezom prsta da premiještate zakazane sastanke i obaveze na slobodna mjesta u svom rasporedu. Uz to, možete da obrišete ili premjestite više obaveza istovremeno. Ako tome dodamo činjenicu da događaje možete lako da uvezete ili izvezete koristeći email, vjerovatno ćete makar pogledati o čemu se radi.

9. TickTick (Android, iOS, Chrome)

Još jedna odlična aplikacija za organizovanje sopstvenih obaveza. To-do liste u TickTick-u sinhronizuju se preko Google emaila ili preko dodatka za Chrome. Potrudili su se da naprave neke korisne novine u vezi sa podsjetnicima: postoje različite kategorije i nivoi prioriteta, kao i podsjetnik koji je osetljiv na vašu trenutnu lokaciju. Zvuči zanimljivo?

10. Wunderlist (Android, iOS, Win)

Ova aplikacija za to-do liste dobra je ako svoje obaveze dijelite sa prijateljima i kolegama. Radi na većini platformi, sinhronizuje se brzo i odlična je, kako za privatne, tako i za poslovne obaveze. Bilo da dijelite svoju listu želja, planove putovanja ili ozbiljne zadatke koje možda možete da prepustite kolegama – ovo je aplikacija za vas.

Sve ove aplikacije birali smo za vas u želji da nađemo najbolje, najzastupljenije, a opet besplatne servise koji vam mogu olakšati život. U svemu ovome nedostaje neka aplikacija koja završava posao dobrog i preglednog imenika – znamo da je to najveći problem izgubljenog (i novog) telefona. Možda vi imate neku sigurnu i pouzdanu, a preglednu i besplatnu? Podijelite je s nama u komentarima ispod…

(beeshaper.com)