Brojka postoji: Koliko trbušnjaka i čučnjeva je potrebno napraviti da se konačno vidi razlika?

Da li ste se ikada zapitaali koliko je trbušnjaka dnevno potrebno napraviti da biste konačno vidjeli rezultat?


Foto: Envato
Foto: Envato

Vrlo često se dešava da počnemo trenirati, ali nakon nekog vremena shvatimo da nema rezultata. To nas natjera da odustanemo od treninga, što je pogrešno.

Fora je u tome da postoji tačno određen broj trbušnjaka ili čučnjeva koje trebamo uradii dnevno/sedmično kako bismo zapravo vidjeli rezultate.

Trbušnjaci

Mnogi stručnjaci kažu da je magična brojka 30 do 50 trbušnjaka dnevno. Ako vam je to previše, možete ih raditi tri puta sedmično i to 3 serije po 25 do 50 trbušnjaka (ovisno u kakvoj ste formi). Uz trbušnjake se preporučuje plank od 30 sekundi, kao i plank sa strane.

Ako se budete pridržavali vježbanja i pravilne prehrane, rezultati će se doći već nakon tri do četiri sedmice.

Čučnjevi

Za početnike je najbolje da rade 3 serije po 8 čučnjeva tri puta sedmično. Kada vidite da vam postaje lagano, pojačate brojku na 10 čučnjeva. Nakon dvije sedmice probajte najmanje tri puta sedmično napraviti 5 serija po 10 trbušnjaka, odnosno 150 čučnjeva sedmično.

Ne čini se toliko puno, zar ne? Rezultati bi se trebali vidjeti za četiri do šest sedmica.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!