Šta poslodavci stvarno gledaju u biografiji u tih šest sekundi koje vam posvete?

Iako nikad ne možemo sa sigurnošću znati zbog čega nismo dobili posao nakon razgovora s poslodavcem, nova studija mogla bi ponuditi neke moguće odgovore.


CV; Foto: The Ladders
CV; Foto: The Ladders

Iako nikad ne možemo sa sigurnošću znati zbog čega nismo dobili posao nakon razgovora s poslodavcem, nova studija mogla bi ponuditi neke moguće odgovore.

Prema novom istraživanju internetske stranice The Ladders, koja se bavi spajanjem nezaposlenih i poslodavaca, poslodavci provedu u prosjeku šest sekundi gledajući vašu biografiju, te zatim određuju uklapate li se ili ne u njihov plan, prenosi Index.hr.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Za izradu njihove studije koristile su se tehnikom “eye trackinga”, to jest praćenjem pokreta oka, na 30 poslodavaca tokom perioda od deset sedmica kako bi zabilježili i analizirali na šta se i kako dugo neko fokusira pri apsorbiranju informacija i izvršavanju zadatka.

U to kratko vrijeme koje će provesti proučavajući vaš biografiju, poslodavci će se koncentrisati na vaše ime, trenutnu titulu i radno mjesto, početak i kraj rada na njemu, te prethodnu titulu i radno mjesto, početak i kraj rada na njemu i edukaciju, piše Business Insider.

Na biografijama su pokazana mjesta na kojima se pogled poslodavca najviše zadržava, a jasno je kako je desni posmatran temeljitije nego lijevi jer je jasnije i konciznije sastavljen.

Uzme li se u obzir veoma kratko vrijeme u kojem trebate ostaviti dobar dojam na poslodavca, iz The Laddersa poručuju da biografija mora biti sastavljen jasno, smisleno i u vizualnoj hijerarhiji, a nikako ne biste trebali dodavati bilo kakve nepotrebne elemente koji bi mogli odvlačiti pažnju.

(Index.hr)