Najvažnija pravila uređivanja dobrog profila na LinkedInu

Kako biste se povezali s kompanijama i stručnjacima iz struke, pronašli posao ili poslodavca, najbolje je napraviti profil na "LinkedIn"-u, društvenoj mreži orijentisanoj prije svega na posao, kaže Matko Mavračić iz organizacije Urbana mladež za "24sata.hr".


linkedin posao cv ilustracija

LinkedIn je osnovan u decembru 2002. godine, a danas ima više od 300 miliona korisnika u više od 200 zemalja svijeta. Najveći broj korisnika LinkedIna nalazi se u Sjedinjenim Američkim Državama, nešto više od 90 miliona, a njegova popularnost iz dana u dan raste.

– Dok izrađujete profil na ovoj mreži, to je kao da pišete biografiju. Ideja LinkedIna, između ostalog je da ima ulogu CV-ja, a danas i mnogi poslodavci pri traženju radne snage na oglasima za posao daju mogućnost prijave putem LinkedIna, napominje Mavračić.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Evo na šta bi najviše trebalo da obratite pažnju na svom profile:

  • Idealni oglasi – prema tome što ste naveli kao edukaciju, iskustvo i interese, pristizaće vam oglasi za posao.
  • Volontiranje je na cijeni – navedite iskustvo volontiranja ako ga imate jer to poslodavci izuzetno cijene.
  • Odvojite obrazovanje i kurseve – osim iskustva postoji i polje u kojem dajete informacije o obrazovanju, u kojem navodite samo službeno obrazovanje jer razni kursevi, interesi i radionice na red dolaze kasnije.
  • Vještine – u profilu možete navesti i vještine (računarska pismenost, vozačka dozvola), jezike kojima se služite i nagrade koje ste osvojili.

(eKapija.com)