Na konferenciji je učestvovalo više od 80 stručnjaka za sistem obrazovanja iz niza zemalja. Sudionici su tako raspravljali kako prilagoditi visoko obrazovanje budućnosti i na koji način tehnologija može igrati ključnu ulogu u tom procesu.
Stefania Giannini, pomoćnica glavnog ravnatelja UNESCO-a za obrazovanje, istaknula je kako je tehnologija pokretala inovacije u vrijeme kada je svijet pogodila pandemija i bilo je očekivano da će tehnološka industrija napredovati:
– Sada moramo uložiti dodatan napor kako bismo premostili globalni digitalni jaz i integrirali rješenja temeljena na ICT sustavima u programe visokog obrazovanja. Ovo je ključno ne samo za zaposlenje diplomiranih studenata, već digitalna tehnologija može doprinijeti i otvorenijim, fleksibilnijim i povezanijim ekosustavima visokog obrazovanja, rekla je Giannini.
Prema podacima UNESCO-a, 262 miliona djece i mladih ne ide u školu, a šest od deset djece nisu usvojili osnove pismenosti i matematike nakon nekoliko godina školovanja. U svijetu je čak 750 miliona odraslih – nepismeno.
Direktor odbora i viši potpredsjednik Huaweija, Vincent Peng, pozvao je univerzitete, korporacije i vlade da zajedno rade na održivoj budućnosti.
– Digitalna tehnologija ima potencijal rebalansiranja svjetskih obrazovnih resursa. Trebali bismo iskoristiti digitalnu tehnologiju kako bismo izgradili otvoreniji i živahniji obrazovni sustav sa više međusobne suradnje, rekao je Peng.