Uvođenje tehnologije u obrazovanje je potrebno kako bi se umanjio digitalni jaz

Hibridno učenje uskoro bi moglo postati "novo normalno" u obrazovanju, zaključeno je u istraživanju o digitalnim vještinama koje je prezentirano na Huawei Digital Talent Summitu, u sklopu UNESCO-ove Svjetske konferencije o visokom obrazovanju.


Woman with laptop writing in notebook. Working home online, using technology. Education and learning
Foto Envato

Na konferenciji je učestvovalo više od 80 stručnjaka za sistem obrazovanja iz niza zemalja. Sudionici su tako raspravljali kako prilagoditi visoko obrazovanje budućnosti i na koji način tehnologija može igrati ključnu ulogu u tom procesu.

Stefania Giannini, pomoćnica glavnog ravnatelja UNESCO-a za obrazovanje, istaknula je kako je tehnologija pokretala inovacije u vrijeme kada je svijet pogodila pandemija i bilo je očekivano da će tehnološka industrija napredovati:

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

– Sada moramo uložiti dodatan napor kako bismo premostili globalni digitalni jaz i integrirali rješenja temeljena na ICT sustavima u programe visokog obrazovanja. Ovo je ključno ne samo za zaposlenje diplomiranih studenata, već digitalna tehnologija može doprinijeti i otvorenijim, fleksibilnijim i povezanijim ekosustavima visokog obrazovanja, rekla je Giannini.

U Barseloni održana Svjetska konferencija o visokom obrazovanju: Na Konferenciji učestvovala i ministrica Nikolić

Prema podacima UNESCO-a, 262 miliona djece i mladih ne ide u školu, a šest od deset djece nisu usvojili osnove pismenosti i matematike nakon nekoliko godina školovanja. U svijetu je čak 750 miliona odraslih – nepismeno.

Direktor odbora i viši potpredsjednik Huaweija, Vincent Peng, pozvao je univerzitete, korporacije i vlade da zajedno rade na održivoj budućnosti.

– Digitalna tehnologija ima potencijal rebalansiranja svjetskih obrazovnih resursa. Trebali bismo iskoristiti digitalnu tehnologiju kako bismo izgradili otvoreniji i živahniji obrazovni sustav sa više međusobne suradnje, rekao je Peng.