Od deset kategorija na festivalu, The Coca-Cola Company je imala čak šest pobjedničkih radova za kampanje realizirane tokom 2018. i 2019. godine, koje su kreirane zajedno sa agencijama McCann i UM Sarajevo te Aqua Digital.
– Izuzetno sam uzbuđena i sretna zbog ovog priznanja kojeg opravdavaju i naši rezultati na tržištu. Ova nagrada rezultat je timskog rada sa agencijama McCann Sarajevo, UM Sarajevo i Aqua Digital a podstrek nam je svima da nastavimo složno, kreativno i marljivo i dalje pisati uspjehe u svijetu advertajzinga u BiH. Željela bih da čestitam svim nagrađenima na festivalu, izjavila je Lejla Zorlak-Muslić, Franchise Manager Coca-Cole za BiH.
U kategoriji OOH oglašavanja tron za sva tri prva mjesta zauzele su kampanje realizirane za Coca-Colu; zlato je osvojila Stars are here (UM), srebro Sprite Icy Cactus (McCann) i bronzu Fanta Zero (McCann), dok su sjajne uspjehe ostvarili i ostali kreativni radovi realizirani za ovu kompaniju u još tri kategorije.
U okviru kategorije društveno odgovorne kampanje srebro je osvojila kampanja Olimpija – Podržimo život beba rođenih prije 37. sedmice (McCann Sarajevo), u kategoriji integrisane kampanje bronza je pripala kampanji Stars are here (UM Sarajevo), a u kategoriji video bronzu je također osvojila Olimpija – Podržimo život beba rođenih prije 37. sedmice (McCann Sarajevo).
(STUDOMAT.ba)