fbpx

Studentsko zdravlje: Ovo je nekoliko trikova koji će vam pomoći u borbi protiv lošeg raspoloženja

Ukoliko se borite sa depresijom i neprestanim lošim raspoloženjem, ovi trikovi će zasigurno pomoći da je se što prije riješite.


Ilustracija: Envato
Depression woman crying

Ukoliko ste u depresiji sljedeće aktivnosti mogu vam pomoći, ali svakako preporučujemo i obavezno javljanje ljekaru.

Vježbajte

Iako možda nekada nećete željeti da ustanete iz kreveta, a kamoli da vježbate, fizička aktivnost je jedan od najboljih načina da se razdrmate i oslobodite stresa, ljutnje, a i kilograma. Potrudite se da u toku dana uradite bar neku vježbu, piše avaz.ba.

Jedite redovno i zdravo

Teško je jesti zdravu hranu u teškim trenucima, naročito jer tada pribjegavamo “hrani za utjehu”. Međutim, redovni i zdravi obroci kao što su proteini, zdrave masti, voće i povrće, snabdijevaju vaš mozak prirodnim supstancama koje su dobre u borbi protiv depresije. Hrana sama po sebi može biti lijek, naročito ako je zdrava i ako je kombinirate s vježbanjem.

Vodite dnevnik

Kada ste u depresiji, nije vam ni do čega, a naročito do razgovora o tome kako se osjećate. Niko ne može u potpunosti da vas razumije, a ponekada ni vi ne možete da objasnite tačno kako se osjećate. Pokušajte da stavite na papir svoje misli i osjećanja i tako shvatite šta se zapravo dešava i kako da se izborite s tim.

Masne kiseline

Omega-3 masne kiseline koje se nalaze u ribljem ulju, su se pokazale kao dobre u borbi protiv depresije. Tablete koje sadrže riblje ulje su povezane i s prevencijom dijabetesa i srčanih oboljenja, kao i poboljšanjem metabolizma i raspoloženja.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!