Studentski savjeti: Riješite se stresa u samo nekoliko minuta pomoću ove tehnike disanja

Stres je postao naša svakodnevnica. No, bez obzira na to gdje se nalazite, postoji metoda koja vam može pomoći da se brzo riješite osjećaja nelagode. Riječ je o posebnoj tehnici disanja.


Stressed Young Woman
Ilustracija: Envato

Može se koristiti bilo kada i bilo gdje za opuštanje uma. Radite to kad god se osjećate pod stresom, a možete to isprobati za stolom ili na faksu, piše radiosarajevo.ba.

Udahnite

Sjednite u udobnu stolicu. Stavite noge na pod i opustite ruke u krilu.

Možete preklopiti ruke. Važan faktor je održavanje usklađenog položaja. Zatvorite oči i polako udišite kroz nos pa brojite do četiri. Počnite udisati. Fokusirajte se na širenje prsa i zvuk daha.

Pauza

Dok udahnete, napravite pauzu od četiri sekunde. Time odmarate dah, ali ga i zadržavate. Čekanje nas dovodi do napetosti, a tako ćete se opustiti prije izdisaja.

Izdahnite

Polako izdahnite sav zrak u plućima i ponovo brojite do četiri. Vodite računa o tome da ste opušteni.

Pauza

Odmarajte se između udisaja i izdaha i ponovo brojite do četiri. Ponovite sve još nekoliko puta. Iako jedna runda može napraviti razliku, najbolje je to ponoviti četiri puta ako imate vremena.

Tehnike disanja općenito su korisne u upravljanju stresom u svakodnevnom životu, ali nisu jedina opcija. Najbolje je razgovarati sa stručnjakom o tome kako riješiti anksioznost.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!