Kada je Univerzitet Michigan State najavio povratak standardnom tipu nastave počevši od 31. januara pojedini studenti su izjasnili svoja mišljenja i iskustva sa online nastavom.
Student Junior Sean Marek kaže da se, sa izuzetkom laboratorijsih vježbi, osjeća kao da ima bolje rezultate kada je nastava online.
– Uvijek sam imao problema da ostanem budan ili da ostanem fokusiran na predavanjima uživo. Sama interakcija preko Zoom-a zaista i nije tako loša. A u mom slučaju, to je zapravo bila prednost u odnosu na standarni vid nastave, rekao je.
Osim toga, Marek je student koji putuje na posao, živi sa roditeljima i osjeća se sigurnije kada nastavu pohađa online, za razliku od pohađanja nastave uživo.
Brucošica grafičkog dizajna Paige Cramton kaže da joj je bilo dobro na mreži u protekle tri sedmice jer smatra da to nije bila velika prilagodba nakon što je morala biti online posljednjih godinu i po dana. Ona se slaže s Marekom da bi, s obzirom na COVID, ostanak na mreži bio sigurnija opcija.
– Za ovaj semestar, smatram da bi bilo najbolje ostati online zbog toga koliko trenutno ima slučajeva COVID infekcije, rekao je Cramton.
Drugi učenici su imali značajne muke sa učenjem online i smatraju da je povratak na nastavu bolja opcija.
Ovo mišljenje je u skladu sa nacionalnim trendovima, pri čemu su višestruke akreditovane studije otkrile da je učenje putem interneta izazvalo značajne poremećaje u akademskom uspjehu učenika.
Kada je prvobitno najavljena online nastava, studenti i učenici su imali različite reakcije, pri čemu su se neki osjećali frustrirano, a drugi opušteno. Drugi su bili zabrinuti da je ponovno uvođenje online nastave predznak novog talasa zatvaranja i znak izgubljenog napretka u sprječavanju širenja pandemije.