Kako navode u svojoj objavi, većini studenata je poznato da je hrana u studentskom restoranu u Puli postala gora u roku od 2-3 godine. Hrana je lošeg ukusa, loše kvalitete, a manje je i izbora jela u odnosu na raniji period.
Studenti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli na raspolaganju imaju jednu menzu, a osim na kvalitetu i raznovrsnost ponude, požalili su se i na gužve koje se u menzi stvaraju.
Kako piše Istra24, peticiju je pokrenuo sekretar Udruge, Zoran Počinok, inače student druge godine povijesti i arheologije.
– Nakon što sam primijetio probleme u restoranu koji se ne tiče samo načina pripreme hrane, već i administracije koja ne funkcionira pa dugo stojimo u redu, odlučio sam se, nakon konzultacija s članovima naše udruge pokrenuti peticiju, kazao je.
Sve se vrti oko pohovane piletine i pirea
Peticiju je do danas potpisalo 200 osoba, pri čemu su ostvarili zadani cilj.
– Potrebno je uvesti još menija jer se stalno vrte jedne te iste stvari, posebice pire i pohovano pile, kaže Zoran.
S njime s složila i predsjednica Udruge, studentica četvrte godine hrvatskog jezika, Noela Alić, kazavši da uz raznolikost jelovnika studentima nedostaje i doručak.
–Hrana nije raznolika i nema izbora. Uvijek su ista jela i nije baš ukusno. Nemamo doručak koji bi trebao biti uključen u jelovnik, govori Noela.
U razgovoru s tamošnjim studentima, čini se da je većini ponuda menze u redu, ali smatraju da mjesta za poboljšanje ima.
– S obzirom na to da ne jedem meso, nemam baš izbora, uvijek bude samo jedan meni, pa su me tako danas dopali karfiol i miješano povrće, kazala je Nika.
– Hrana je zadovoljavajuća, ali uvijek se može bolje. Kada sam 2017. godine upisao fakultet, sjećam se da je hrana bila kvalitetnija, kaže Alen.
Valja napomenuti da je među studentima bilo i onih koji su izrazili zadovoljstvo menzom i nabrojali omiljene obroke koji su, kako tvrde, uvijek ukusni.
Uskoro još jedan restoran i kartično plaćanje
Ipak, čini se da se studenti ipak mogu nadati skorom rješenju problema. V. d. direktora Studentskog centra u Puli, Sanda Rojnić Sinković, kazala je da u restoranu uvijek pazi na kvalitet te se oduvijek nastoji postići maksimalan kvaliteta u pripremi jela te najavila novosti koje uskoro očekuju studente u ovom univerzitetskom gradu.
– U pripremi je otvaranje novog manjeg studentskog restorana, u neposrednoj blizini postojećeg, čime će se dodatno poboljšati brzina usluge te proširiti i obogatiti ponuda jela. Novi restoran radit će cjelodnevno, a studenti će imati i mogućnost konzumiranja doručka. Svakodnevno je u ponudi vegetarijanski meni, dok veganski, bezglutenski, nisu propisani Pravilnikom. Studentski centar Pula ubrzo će u restoranima uvesti mogućnost bezgotovinskog plaćanja, kazala je Rojnić Sinković.