Studenti iz Pule nezadovoljni menzom: Hrana slabijeg kvaliteta u zadnje 2-3 godine

Hrana u studentskoj menzi u Puli sve slabijeg kvaliteta, studenti su se odlučili pobuniti.


corporate lunch break at work in company offices
Foto: Envato

Kako navode u svojoj objavi, većini studenata je poznato da je hrana u studentskom restoranu u Puli postala gora u roku od 2-3 godine. Hrana je lošeg ukusa, loše kvalitete, a manje je i izbora jela u odnosu na raniji period.

Studenti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli na raspolaganju imaju jednu menzu, a osim na kvalitetu i raznovrsnost ponude, požalili su se i na gužve koje se u menzi stvaraju.

Kako piše Istra24, peticiju je pokrenuo sekretar Udruge, Zoran Počinok, inače student druge godine povijesti i arheologije.

– Nakon što sam primijetio probleme u restoranu koji se ne tiče samo načina pripreme hrane, već i administracije koja ne funkcionira pa dugo stojimo u redu, odlučio sam se, nakon konzultacija s članovima naše udruge pokrenuti peticiju, kazao je.

Sve se vrti oko pohovane piletine i pirea

Peticiju je do danas potpisalo 200 osoba, pri čemu su ostvarili zadani cilj.

Potrebno je uvesti još menija jer se stalno vrte jedne te iste stvari, posebice pire i pohovano pile, kaže Zoran.

S njime s složila i predsjednica Udruge, studentica četvrte godine hrvatskog jezika, Noela Alić, kazavši da uz raznolikost jelovnika studentima nedostaje i doručak.

Hrana nije raznolika i nema izbora. Uvijek su ista jela i nije baš ukusno. Nemamo doručak koji bi trebao biti uključen u jelovnik, govori Noela.

U razgovoru s tamošnjim studentima, čini se da je većini ponuda menze u redu, ali smatraju da mjesta za poboljšanje ima.

 – S obzirom na to da ne jedem meso, nemam baš izbora, uvijek bude samo jedan meni, pa su me tako danas dopali karfiol i miješano povrće, kazala je Nika.

Hrana je zadovoljavajuća, ali uvijek se može bolje. Kada sam 2017. godine upisao fakultet, sjećam se da je hrana bila kvalitetnija, kaže Alen.

Valja napomenuti da je među studentima bilo i onih koji su izrazili zadovoljstvo menzom i nabrojali omiljene obroke koji su, kako tvrde, uvijek ukusni.

Uskoro još jedan restoran i kartično plaćanje

Ipak, čini se da se studenti ipak mogu nadati skorom rješenju problema. V. d. direktora Studentskog centra u Puli, Sanda Rojnić Sinković, kazala je da u restoranu uvijek pazi na kvalitet te se oduvijek nastoji postići maksimalan kvaliteta u pripremi jela te najavila novosti koje uskoro očekuju studente u ovom univerzitetskom gradu.

U pripremi je otvaranje novog manjeg studentskog restorana, u neposrednoj blizini postojećeg, čime će se dodatno poboljšati brzina usluge te proširiti i obogatiti ponuda jela. Novi restoran radit će cjelodnevno, a studenti će imati i mogućnost konzumiranja doručka. Svakodnevno je u ponudi vegetarijanski meni, dok veganski, bezglutenski, nisu propisani Pravilnikom. Studentski centar Pula ubrzo će u restoranima uvesti mogućnost bezgotovinskog plaćanja, kazala je Rojnić Sinković.