Studenti Građevinskog fakulteta UNSA posjetili “srce” Vodovoda: Upoznavanje sa procesom rada i naporima koje “ViK” ulaže da bi grad imao dovoljne količine vode

Studenti II ciklusa studija Građevinskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, Odsjek za hidrotehniku i okolišno inženjerstvo, sa profesoricama Eminom Hadžić i Hatom Milišić posjetili su Podcentar Bačevo pri Kantonalnom javnom komunalnom preduzeću „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. Sarajevo.


Studenti Gradjevinskog fakulteta UNSA posjetili srce Vodovoda

Njihovi domaćini bili su Nuradin Hajro, glavni koordinator Podcentra Bačevo i Benjamin Kardaš, glavni inžinjer za tehnološke objekte vodovoda. Tom prilikom studentima su predstavili procese koji se odvijaju u ovom izuzetno značajnom dijelu „Vodovoda i kanalizacije“.

– Došli ste u srce Vodovoda, kazao je na početku Hajro.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Profesorica Emina Hadžić navela je da je studentima značajno da vide glavno izvorište za snabdijevanje grada vodom.

313572660 683729826427837 591659597393033930 n

– Također da vide i sve objekte o kojima slušaju kroz mnoge predmete tokom studija, kako to funkcioniše, koliko sam vodovodni sistem ulaže napora i „VIK“ kao organizacija, da bi grad imao dovoljne količine vode. Osim tih objekata željeli smo da im pokažemo i infiltracione objekte, znači koje količine vode treba dodati u podzemlje, a sa ciljem sa druge strane i zaštite samog izvorišta. Nije samo da vidimo objekte već i da vidimo koja je to problematika da bi oni mogli na konkretnim primjerima, kako i rade, da rješavaju problematiku zaštite voda Sarajevskog polja jer mislimo da je to poligon koji bi trebao biti od interesa i studentima ali i naravno kada budu budući stručnjaci, da znaju nešto o sistemu. Veoma je značajna i komunikacija sa ljudima koji ovdje rade, te da se pronađu u praksi kada budu tražili posao, kazala je profesorica Hadžić.

Student Emin Efendić kazao je da je ovo značajno iskustvo jer im nedostaje prakse, a da na ovaj način mogu povezati praktični dio sa teorijom koju uče na fakultetu.