Savjeti za studentice: Kako raditi u teretani sa tegovima?

Da li izbjegavate rad s tegovima?


dumbells and tape measure
Ilustracija: STUDOMAT

Trening s težinama neće automatski rezultirat definisanim mišićima. Ova često pogrešna pretpostavka još uvijek se može čuti u svijetu ženskog fitnesa, pa smo odlučili navesti sedam savjeta za djevojke koje žele poboljšati trening snage i postići najbolje rezultate.

Tegovi nas neće učiniti mišićavima

Mit je da će nas težine učiniti mišićavima. U stvari, utege za trening, čak i one teške, neće učiniti žene glomaznima.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Pomoći će u rastu mišića, uklanjanju masti i izgradnji ženstvenih oblina. Možda ćete dobiti mišićnu masu, ali kada je u pitanju izgled, trening snage zaista može transformirati vaše tijelo.

Ne brinite o tome šta drugi misle

Sasvim je prirodno da se osjećate pomalo uplašeno u teretani kada prvi put počnete da trenirate. Većinu vremena, kada se osjećate kao da vas ljudi gledaju osuđujućim očima, oni vas zapravo i ne gledaju. Općenito, posjetitelji teretane brinu samo o sebi i o tome koliko dobro izgledaju dok vježbaju, piše BulkNutrients.

Trenirajte prsa

Prsa su velika mišićna grupa, a najbolje vježbe za njihovo jačanje su sklekovi i propadanja na razboju. Razvoj grudnog koša gradi funkcionalnu snagu koja je od neprocjenjive važnosti za sve ostale dijelove tijela i ukupnu snagu.

Ne zaboravite na proteine

Povećanje unosa proteina može nam pomoći da izgradimo i održimo mišiće, da budemo siti duže, a zauzvrat nam pomogne da postanemo jači. Proteini nisu važni samo za rast mišića, već i za oporavak mišića. Dodavanje proteinskog šejka nakon treninga može pomoći u obnovi i rastu mišića i spriječiti bolove u mišićima.

Odmorite se

Da biste ojačali i razvili mišiće, potrebno je da se odmarate. Dani odmora su jednako važni kao i dani treninga jer tada tijelo zapravo gradi mišiće. Često mislimo da je više bolje, pogotovo kada imamo cilj, ali to nije nužno slučaj kada je u pitanju izgradnja mišića. Uzimanje slobodnog dana omogućava tijelu da se oporavi, odmori i raste.

Jedite dovoljno i zdravo

Ishrana je jednako važna kao i trening. Vodite računa da jedete dovoljno i da ono što jedete bude kvalitetna hrana koja će hraniti organizam i dati energiju. Vjerovali ili ne, nedovoljno jedenje će biti jednako loše kao i previše jesti.

Ako organizam ne opskrbite dovoljnom količinom hrane koja mu je potrebna, primijetit ćete smanjenje energije, kao i sporiji oporavak. Možete izgubiti salo dok jedete pristojnu količinu hrane. Važno je da u svoju prehranu uvrstite dosta povrća i proteina i osjećat ćete se zadovoljno.

Vježbajte da poboljšate svoje tijelo, a ne da izgledate kao neko drugi

Istina je da morate prihvatiti svoje tijelo i raditi na tome da se osjećate dobro iznutra i izvana. Svaka osoba je drugačija; trenirajte kako biste poboljšali kako se osjećate fizički i psihički.