Foto: Mostarski.ba
Foto: Mostarski.ba

Za potrebe optimalnog dizajniranja marketing alata segmentacije, pozicioniranja i izbora medija komuniciranja, Ekonomski fakultet redovno organizuje tribine i radionice sa stručnjacima iz prakse, kako bi pomogao studentima da se dodatno profiliraju, te izrade takve projekte i prijedloge za unapređenje poslovanja, koja će preduzeća – partneri Fakulteta moći (njih 22 ove godine) u potpunosti, ili većim dijelom, implementirati u svom redovnom procesu poslovanja.

Ovog puta, gost predavač, na temu „Internet oglašavanje – sadašnjost i budućnost marketinga“ bio je gosp. Adi Đukić, vlasnik i CEO agencije WEB STUDIO Mostar. Naime, javnosti je poznato da su studenti dva Ekonomska fakulteta u Mostaru implementirajući kampanju „Kliknimo DA za reforme“ osvojili nagradu za najbolju guerilla kampanju u BiH (u konkurenciji 14 javnih univerziteta), gdje je agencija gosp. Đukića bila jedna od glavnih partnera projekta.

Gospodin Đukić je studente upoznao sa uspješnim marketing kampanjama, domaćim i međunarodnim, koje su realizovane uz pomoć alata internet marketinga, posebno apostrofirajući prednosti ovakvog vida oglašavanja u odnosu na tradicionalne kanale komunikacije. Veoma profesionalan, zanimljiv i ohrabrujući govor gosta predavača dodatno je motivirao studente, te podstakao iste na diskusiju, putem koje su prepoznate buduće akcije i smjernice, studentima neophodne, za okončanje faze izrade marketing projekata, čije će odbrane, kako smo informisani od strane organizatora, biti upriličene u periodu od 05.06 – 07.06. tekuće godine.

Ekonomski fakultet je još jednom potvrdio svoj kvalitet kreirajući pozitivan ambijent za saradnju stručnjaka iz prakse i svojih studenata, iz koje se, dokazano, najbolje uči.

(Mostarski.ba)