Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Praktikujte tehnike relaksacije

Postoje brojne vježbe za relaksaciju i mnoge od njih možete pronaći na internetu. Duboko dišite, držite vazduh u abdomenu i polako izdišite fokusirajući se na tempo. Ovim smirivanjem ćete usporiti rad srca i krvni pritisak, a adrenalin će polako da se povlači.

Druga vježba je pristutnost, a za nju je važno da za trenutak ostavite sve i fokusirate se na sadašnji trenutak, stvari oko sebe, zvukove, mirise i shvatite da ste samo dio šire cjeline.

Za kraj, najbolji način da se opustite jeste koncentracija da upravo to i uradite svojim mišićima. Opuštajte grupu, po grupu mišića i tako cijelo tijelo kao pri meditaciji.

Preusmjerite svoj um

Ovaj savjet dolazi od onih koji praktikuju hipnozu. Treba da skrenete pažnju odnosno prevarite svoju podsvijest. Najbolje je da u stresnim situacijama pronađete lijepe uspomene koje će zagrijati vaše srce i probuditi hormone sreće i mira. Možete zamisliti i omiljenu igračku iz djetinjstva.

Odlično bi bilo da nađete sličan predmet u okolini i držite ga u rukama kako biste dodatno podstakli lijepe osjećaje.

Uzmite magnezijum

On vam ne može pomoći naročito u trenutku stresa ali je odlična prevencija od pojavljivanja adrenalina uopšte. On će učiniti da ostanete smireni u stresnim situacijama. Ljudi veoma rijetko uzimaju magnezijum koji konstantno odlazi iz našeg organizma, kao suplement. On smanjuje nivoe kortizola i veoma je dobar za mir.

(AKTA)

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.