Proglašenju najpoželjnijih poslodavaca u našoj zemlji prethodi višemjesečno online istraživanje dostupno javnosti, koja daje svoj glas i ocjenjuje koje kompanije su prema njihovom mišljenju i iskustvu najatraktivnije za rad.

Priznanje Najpoželjniji poslodavac je rezultat, odnosno potvrda snage brenda svakog poslodavca ponaosob, s obzirom na to da se ne može kupiti niti steći bilo kojim putem osim na osnovu glasova ispitanika, u čemu se i ogleda njegova vrijednost.

Šta je brend poslodavca i koliko znamo o njemu?

Istraživanje provedeno na LinkedInu, te podaci kompanije Universum, globalnog lidera na polju employer brandinga, pokazuju da jak brend kompanije smanjuje troškove novih zapošljavanja za polovinu, kao i broj otkaza od strane zaposlenih za 28 posto.

Osamdeset tri posto regrutera smatra da je snažan brend poslodavca presudan faktor u zapošljavanju vrhunskih talenata, dok je vjerovatnoća dva puta veća da će kandidati razmatrati zaposlenje u kompaniji koja ima dobro izgrađen brend.

Tačnije, 61 posto kandidata mlađih od 40 godina razmatrat će ponudu za posao u odnosu na to kakvu reputaciju kompanija nosi sa sobom.

Situacija na tržištu rada BiH nije mnogo drukčija u odnosu na globalne trendove, s obzirom na to da se kompanije sve više susreću s problemima pronalaska i zadržavanja odgovarajućih zaposlenika. Problem postaje još veći prilikom pronalaska vrhunskih talenata i iznalaženja načina njihovog privlačenja i motiviranja za ostanak u kompaniji.

Na konkurentnom tržištu, kandidati s iskustvom i traženim vještinama imaju slobodu izbora poslodavca kod kojeg žele raditi, dok se između kompanija vodi sve veća borba za njima, a njihovi napori i resursi sve više usmjeravaju na pridobivanje i zadržavanje onih najboljih.

Kako priznanje Najpoželjniji poslodavac doprinosi izgradnji snažnog brenda kompanije?

Priznanje Najpoželjniji poslodavac omogućuje kompaniji da se pozicionira u svijesti poslotražioca kao mjesto na kojem bi oni željeli raditi i napredovati, doprinosi jačanju atraktivnosti kompanije i vrijednosti njenog brenda iz ugla javnosti i njenih budućih zaposlenika, dok postojećim zaposlenicima daje potvrdu da rade na najpoželjnijem mjestu na tržištu rada u Bosni i Hercegovini, što doprinosi njihovom općem zadovoljstvu i povećanoj produktivnosti i motivaciji na radnom mjestu.

Neke od najvećih kompanija u BiH bili su dobitnici priznanja Najpoželjniji poslodavac proteklih godina.

Učesnike istraživanja očekuju vrijedne nagrade

Učešćem u istraživanju koje traje 2,5 mjeseca, ispitanici imaju priliku osvojiti i vrijedne nagrade.

Dovoljno je posjetiti Posao.ba ili otići direktno na link istraživanja, izdvojiti 5-7 minuta za popunjavanje ankete i time osigurati šansu da osvojite 3 Vivax Fly Smartphonea ili glavnu nagradu – ASUS Notebook.

Imena dobitnika nagrada bit će objavljivana svakih 15 dana tokom trajanja istraživanja.

Nagradni fond istraživanja osiguran je pokroviteljstvom kompanije eKupi.ba.

(STUDOMAT.ba)