Odličan savjet kako zadobiti pažnju potencijalnog poslodavca

Da li vas ponekad baci u očajanje kada ne možete da zadobijete pažnju određene osobe? Ne odgovara na mailove, SMS poruke, telefonske pozive, a vi sjedite i čekate da dobijete makar nekakav odgovor.

12.01.2015.
Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Da li vas ponekad baci u očajanje kada ne možete da zadobijete pažnju određene osobe? Ne odgovara na mailove, SMS poruke, telefonske pozive, a vi sjedite i čekate da dobijete makar nekakav odgovor.

Kako zadobiti pažnju ljudi i kako ih ’ne smoriti’ , govori Barbara Corcoran, osnivač Corcoran Group (koja se bavi nekretninama u Njujorku) i jedan od učesnika hit rijaliti emisije na ABC televiziji ’Shark Tank’, prenosi portal BIZLife.

Ona za Business Insider kaže da kada želite doći do određene osobe morate biti uporni.

– Ali problem je u tome što su ljudi uporni na jedan način. Pošalju dva, tri ili četiri e-maila i tako ih ljudi odmah zamrze, ne žele da im odgovore, i oni postaju očajni, kaže ona.

Corcoran zato savjetuje da je ono što morate da uradite, da nađete više načina da zadobijete nečiju pažnju, bilo da je u pitanju potencijalni poslodavac ili investitor za vašu poslovnu ideju.

– Koje zajedničke osobe znate? Nađite te ljude i natjerajte ih da se založe za vas, ili im kažite makar da telefoniraju i kažu neku ’lijepu riječ’. Zatim, možete to uraditi preko e-maila, preko Facebooka, saznajte šta ih zanima pa im pošaljite poklon, šta ih uzbuđuje, kakva su im poslovna interesovanja… Morate znati SVE o ’vašoj meti’, savjetuje Corcoran.

– Ono što je najveći problem je što ljudi izaberu jedan način i ’udaraju’ bez stajanja. Niko to ne voli!, zaključuje.

Savjete koje daje Corcoran slobodno možete primijeniti i na druge sfere života.

(BIZLife.rs)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.