Do danas dodatnu verziju društvene mreže preuzelo je 450 kompanija, a omogućuje bolju povezanost i produktivnost.


Uspješne kompanije grade se na kvalitetnim poslovnim odnosima, a veliki projekti zahtijevaju brzo širenje ideja. Korporacija Facebook stoga donosi novitet – profil za zaposlene.

Zasebno od privatnog profila, “Facebook at Work” umrežuje radne kolege i omogućuje precizniju raspodjelu zadataka i komunikaciju.

Do danas, dodatnu verziju društvene mreže preuzelo je 450 kompanija, ukazujući na rast od 50 posto u odnosu na prije šest mjeseci kada je probnu verziju isprobalo 300 poslodavaca.

Iako još u razvoju, platforma se planira proširiti van okvira kancelarijskog komunikacijskog alata i potencijalno povezati s alatima poput Microsoft Officea i Salesforcea.

Elektronska pošta ide u zaborav?

Stvaratelji aplikacije primijetili su da upotrebom poslovne verzije mreže zaposlenici šalju manje mailova. Elektronska pošta i dalje se najčešće koristi u poslovne svrhe, a nova mogućnost povezivanja mogla bi pogurati njeno korištenje.

Multinacionalna korporacija i njenih 35.000 zaposlenika također planira koristiti poslovnu verziju. Smatrajući povezanije radno mjesto i produktivnijim, prenosi Večernji list.

(Večernji list)