Motivacijski trikovi za sve kojima odlučnost splasne već treći dan

 Motivacijski trikovi za sve kojima odlučnost splasne već treći dan

Brzo gubite motivaciju? Pročitajte ove trikove…

Svi imamo nekoliko stvari koje bi htjeli mijenjati u životu. Možda želite prestati pušiti, početi trenirati, više čitati, naučiti novi jezik, instrument, više se družiti. Za održavanje motivacije postoje motivacijski trikovi.

Pročitate nešto što vas motivira i spremni ste na promjene! Ovaj put ste odlučni i sigurni da ćete uspjeti. Takav zanos je najčešće kratkotrajan, nakon nekoliko dana motivacija vam opadne. Ali postoje motivacijski trikovi uz koje ćete ostati ustrajni.

1. Zavjetujte se da ćete ustrajati

Lako je reći “Promijenit ću ovu stvar” i onda se toga ne držati kad stvari zaguste. Nemojte odustati – zavjetujte se i sebi i drugima da ćete ustrajati, savjetuje Stratego.hr.

2. Dodajte promjenu u dnevni raspored

Sjajno je ako ste odmah entuzijastični, ali što će biti s vašom promjenom kad vam zanos splasne? Jedini način na koji možete zadržati naviku jest da je ubacite u dnevni raspored. Želite li vježbati, odredite da ćete 10 minuta svaki dan u isto vrijeme trčati ili raditi trbušnjake. Zapišite to u vaš kalendar, i to velikim slovima.

Prekinuti lošu naviku je teže, ali možete pokušati s primjerice s planiranjem “razdoblja nepušenja” ili “razdoblja kad nećete odgađati stvari”. To razdoblje može biti u početku dugo samo jedan sat, pa nakon nekoliko dana 2 sata, pa 3 sata i tako dalje. S vremenom ćete se naučiti nositi s tim razdobljima i lakše prekinuti ružne navike.

3. Napravite dobre podsjetnike

Što ako se zaboravite držati novih navika? To je dosta čest problem. Trebate posvuda po stanu i uz radni stol postaviti samoljepljive papiriće i naravno podsjetnik na mobitelu i računalu. Biste li zaboravili doći na vlastito vjenčanje? Naravno da ne jer vam je to jako važan dan. Vašu promjenu držite najvažnijom stvari na svijetu jedno vrijeme.

4. Budite odgovorni i uračunljivi

Ispričajte ljudima svaki dan (ili svaki drugi dan) kako vam ide s novom navikom (ili prekidom ružne navike). Tako ćete imati veću grižnju savjesti kad vas uhvati kriza da odustanete i ponovo ćete promisliti. Već u prvom koraku (“Zavjetujte se da ćete ustrajati”) odredili ste da ćete biti odgovorni i predani.

5. Motivacijski trikovi s datumom

Ovo je jedan od boljih trikova. Ako vježbate, primjerice se prijavite na amatersku utrku ili turnir u nekom sportu kojeg volite. Tako ćete više vježbati da se ne osramotite na natjecanju. Ako želite prestati pušiti, odredite datum mjesec dana unaprijed kad ćete pozvati na večeru prijatelje i častiti ih s novcem koji ste uštedili ne pušeći.

6. Uživajte u svakom koraku

Sve se ovo čini teško, ali može biti i jako zabavno! Na svaki korak gledajte kao osobni uspjeh i životno slavlje. U svakom koraku možete uživati, nemojte smatrati da se žrtvujete. Veća je ljepota je u putu do promjene, nego u samom cilju. Nasmiješite se.

Uklopite ovih šest trikova u vašu naviku za promjenu i nema šanse da nećete uspjeti.

Možda te i ovo zanima?