Kao i prošle godine, Ekonomski fakultet u Bihaću sudjeluje u projektu „Outreach to Undergraduate Student – EU for You – E4U“ pod sloganom „Upalimo svjetlo za mladost BiH.


Žuta boja je njima sretna boja, jer je upravo njihova Self UP Kampanja prošle godine proglašena najboljom. Zajedno su u timu sa Akademijom umjetnosti iz Banja Luke što ih dodatno motiviše, jer, ta dva različita zanimanja čine odličnu kreativnu sferu.

Kampanja simbolično nosi naziv „NAVIGACIJA“ jer predstavlja kompas mladih ljudi koji ih usmjerava kako bi odabrali profesionalnu orijentaciju koja će im odrediti tok života i njihov budući uspjeh. Pod sloganom „NAUČI TRAŽITI. TRAŽI DA NAUČIŠ.“ Pokazuju mladim ljudima važnost kreativnog razmišljanja u rješavanju problema i odabira profesionalne orijentacije, jer veća svijest povećava šanse za uspjeh. Ovakvi događaji predstavljaju upravo prekretnicu u njihovom životu gdje oni prestaju biti odraz situacije u kojoj se nalaze i poduzimaju korake ka sopstvenom razvoju.

Analitičari u Bosni i Hercegovini predviđaju da ukoliko se nastavi ovakav trend odlaska mladih, za 5 godina BIH bi mogla postati „penzionerska država“. Da se ovo ne bi dogodilo, pobrinut će se mladi naše države, ljudi koji neće napustiti svoj rodni kraj, a sputavaju vlasti i sistem BIH, međutim, mi smo ti koji grade ovu državu i koji mogu da pravilnim odabirom karijere koja se traži na tržištu i stvoriti pozitivnu okolinu, samim time smanjiti trend napuštanja.

„NAVIGACIJA“ ne samo da povezuje mlade i stvara pozitivnu priču, već sa svojim rezultatima Univerzitetima u BIH daje smjernice na koji način trebaju da se organiziraju kako bi obrazovni sistem bio što atraktivniji i efikasniji. Kroz dvodnevnu radionicu i niz predavanja, experti iz raznih područja će im na kreativan način pomoći da otkriju svoj x-faktor, otkriju svoju kreativnu stranu i kreativnost u biznisu.

14 univerziteta, sedam kampanja i jedan cilj: prezentirati svoju kampanju na nagradnom putovanju u Brisel u institucijama EU. Žutom timu, Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Bihaću i Akademiji umjetnosti iz Banja Luke, želimo mnogo kreativnih trenutaka koji će njihovu kampanju učiniti, nadamo se, kao i prošle godine, unikatnom i najboljom.

(STUDOMAT.ba)