Kako pobijediti prehladu ili gripu

S obzirom da je počela sezona prehlade i gripe, važno je imati na umu kako se izboriti sa tom dosadnom i iritirajućom pojavom, koja nije toliko bezazlena kako mi zamišljamo.

08.11.2018.

Neki od uzroka prehlade i gripe su virus iz različitih grupa odnosno skupina. Svakako nisu hladnoća i druge vremenske prilike. Glavobolja,kašalj,grlobolja i malaksalost su samo  neki od niza simptoma prehlade i gripe koje je važno pravilno tretirati. Iako ne postoji konkretan lijek protiv prehlade i gripe, jer ne spadaju u skupinu određenih bolesti, njihovo izliječenje je postepeno moguće uz odgovarajuće korake. S toga pročitajte šta će biti od pomoći u slučaju da se izložite pehladi ili gripi.

Odmor 

Veoma je važno da se odmorite i naspavate u periodu prehlade ili gripe. Svakim odlaganjem nečinjenja ovih postupaka povećavate mogućnost za nepotpuno izliječenje tačnije ponovno vraćanje svih simptoma.Sama činjenica da su odmor i san dio svakodnevnog i zdravog života,više je nego dovoljna da se primjeni i u postupku izliječenja od prehlade ili gripe. Dakle bit je na prioritetu, a ne na svakodnevnoj rutini.

Zdrava ishrana

Naoružajte se raznovrsnim voćem i povrćem,naročito onim iz pripadajuće skupine vitamina C. Povećajte unos bijelog luka poznatijeg kao češnjak koji ima snažno antibakterijsko i dezinfekcijsko djelovanje, Njegovo djelovanje se može uporediti sa najboljim antibioticima. Med kao snažan antioksidans koji će ojačati imuni sistem je također važno primijeniti u postupku izliječenja. Svakako je bitna lagana i uravnotežena ishrana u cilju bržeg i potpunijeg izliječenja.

Pozitivna energija

Okružite se pozitivnim ljudima i situacijama, a svakako je važna podrška porodice i razgovor sa bližnjima.Pogledajte epizode omiljene serije koja vas usrećuje, a koje niste stigli pregledati prethodnih dana ili mjeseci zbog obaveza. Važno je da se nasmijete ili opustite. Pročitajte neku knjigu koju imate u planu već dugo vremena, a niste stigli da taj plan realizujete.

Vježba

Iako zvuči naporno i iscrpljujuće pokušajte sami kod kuće uraditi par vježbi bez prevelikog naprezanja i uloženog truda. To će vam pomoći da se osjećate bolje kako psihički tako i fizički. Ojačat ćete imunitet i vašem organizmu će biti mnogo lakše da se izbori sa prehladom ili gripom. Vježbanje kao dio fizčke aktivnosti je svakako svakodnevno preporučljiva u svrhu očuvanja psiho-fizičkog zdravlja.

(Asija Pašić / STUDOMAT.ba)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

Asija Pašić
Studentica sam druge godine Pravnog fakulteta u Sarajevu. Pored toga što volim da čitam kvalitetne knjige i tekstove,uživam da gledam popularne humoristične serije kao i pozorišne predstave.