Dok negdje još imaju problema s dovoljnom količinom krede, spužvi i školskim tablama, u nekim dijelovima svijeta kao da su shvatili da je došlo 21. stoljeće pa toj činjenici odlučuju prilagoditi i nastavne procese.
Tako je u Australiji Univerzitet Western Sidney za početak iduće godine najavio da će podijeliti 11.000 iPada svim svojim studentima i nastavnom osoblju.
Ovo ne rade bezglavo i da bi samo sebi bilo svrha, kako bi u nekim zabitijim, zaduženim krajevima svijeta moglo biti, već uz namjera da u potpunosti promjene način na koji se predaje i uči. Prema pisanju “The Australiana”, novi način prezentacije nastavnog sadržaja zovu “blended learning model”, a koji kombinuje tradicionalne metode predavanja s interaktivnim programima koji dinamiziraju način učenja.
Tako će studenti tokom klasičnog predavanja moći na svojim iPadima dodatno pristupiti onom dijelu predavanja ili nastavnoj jedinici koju pobliže žele upoznati i razjasniti. Na taj način će čak i u najvećim predavačkim amfiteatrima moći pristupiti tačno onom dijelu informacije i tačno u onom trenutku kad im treba tokom predavanja.
Prilikom osmišljavanja nastavnih jedinica nastavnici i asistenti će koristiti nedavno izašli iBooks Author kojem je namjena upravo stvaranje, distribucija i održavanje digitalnih knjiga.
Istovremeno, u SAD-u podaci zadnjeg kvartala pokazuju da prodaja iPada studentima daleko nadmašuje prodaju PC-a i Macova, do sada uobičajeno prvih u ovom tržišnom segmentu.
(STUDOMAT.ba)