Bez vježbanja do super linije za ljeto: Ove namirnice će ti biti saveznici u gubljenju masnih naslaga sa stomaka

Bolje se sramotiti na plaži sedam dana, nego se mučiti u teretani cijelu godinu. Ili da poradimo na ishrani?


Sweet cherry. cherry background
Ilustracija: Envato

Bobičasto voće

Grickanje jedne šolje bobičastog voća (svježeg ili smrznutog) svakodnevno, moglo bi istopiti četiri kilograma i sedam centimetara kroz 30 dana. To su riječi istraživača klinike Cleveland, koji kažu da sastav bobica (karotenoidi) uključuju gene, koji ti pomažu da brzo razgradiš uskladištenu masnoću na stomaku, prenosi ultra.ba.

Trešnje

Odlične vijesti za ljubitelje trešanja. Ovi slatki dragulji prepuni antocijanina, koji smiruju nadbubrežne žlijezde, smanjujući proizvodnju hormona stresa kortizola, koji skladišti masti za 33%. Svakodnevno grickaj 25 trešanja, a kanadski istraživači kažu da je to jedna od namirnica, koja bi ti mogla pomoći sagorjeti više masti na trbuhu ovog ljeta. Savjet: Izaberi zrele trešnje najtamnije boje, jer sadrže četiri puta više antocijanina.

Rotkvica

Jedenje tri rotkvice, moglo bi povećati sagorijevanje masnoće za 25% tokom dva sata, a svakodnevno grickanje pomoći će da se u šest mjeseci oslobodiš četiri kilograma visceralne masti (rizičnog masnog tkiva koje okružuje trbušne organe). Istraživači sa Univerziteta Stanford kažu, da spojevi rotkvice signaliziraju organizmu da se riješi viška masnih zaliha.

Endivija

Hranjive sastojke endivije, usporavaju apsorpciju šećera u crijevima do tri sata po obroku, čineći ovo hrskavo zeleno povrće djelotvornim poput mahunarki u blokiranju skokova šećera, koji podstiču regulisanje stomačne masti. Australijski istraživači kažu, da bi uživanje u jednoj šolji endivije dnevno moglo pomoći da izgubiš do pet kilograma ovog ljeta.

Kokosovo ulje

Kokosovo ulje sadrži rijetku grupu biljnih jedinjenja (MCFA), koja stimulišu ćelije jetre da sagorijevaju masne kiseline za energiju. Nije ni čudo što naučnici sa Univerziteta Columbia kažu, da je moguće izgubiti i do 67% više masnoća na stomaku samo uvođenjem dvije kašike kokosovog ulja, umjesto manje zdravih masti u svakodnevnu prehranu.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!