Ugovor o dodjeli sredstava u iznosu od oko 180.000 KM, 24.06.2019. godine potpisali su Zoran Gajić, direktor EXIT Centra i Jasmin Bešić, direktora Instituta za razvoj mladih KULT.
Sredstvima Ambasade Kraljevine Švedske u BiH, a uz tehničku podršku Instituta, EXIT Centar će educirati minimalno 150 djece i mladih uzrasta od 7 do 18 godina iz oblasti STEM disciplina tokom dvomjesečnog i četveromjesečnog edukativnog programa, dok će se tridesetero mladih prekvalificirati za digitalne poslove. Projekt će promovirati STEM edukativne programe korisnicima kroz minimalno 50 događaja u narednih 12 mjeseci.
GLEDAJ STUDOMAT.TV
TVoj vodič kroz studentski život!
Na ovaj način djeca i mladi bit će usmjereni na buduće poslove 21. stoljeća. Učestvovat će na obrazovnim programima koji nisu u redovnom nastavnom programu za osnovne, srednje škole i studente, kako bi se probudio njihov interes za STEM oblasti, u kojima će oni biti budući lideri. STEM, uključujući informacione tehnologije kao svoj sastavni dio, pozitivno doprinosi direktnom otvaranju radnih mjesta u svim industrijskim sektorima, rastu BDP-a, pojavljivanju novih industrija i usluga, širokoj transformaciji radne snage i povećanju preduzetništva i, na kraju, poslovnim inovacijama. STEM je važan jer prožima svaki aspekt čovjekovog života. Visokokvalitetna STEM iskustva razvijaju vještine kritičkog mišljenja, povećavaju naučnu pismenost i omogućavaju sljedeću generaciju inovatora.
Nastavni program koji je baziran na STEM-u sadržava situacije iz stvarnog života koje pomažu učeniku u izučavanju. U 21. st. naučne i tehnološke inovacije postaju sve važnije jer se suočavamo s prednostima i izazovima globalizacije i ekonomije zasnovane na znanju. Bržim usvajanjem novih tehnologija, vanškolski STEM centri za učenje, kao što je i EXIT Centar, imaju važnu ulogu u promociji STEM-a na učinkovit način. Paralelni obrazovni program koji nudi dopunski obrazovni sadržaj formalnom školovanju jeste upravo način da se mladi upoznaju sa svjetskim STEM trendovima i popune prazninu koja postoji u formalnom sistemu obrazovanja.