UNSA pokreće platformu za unapređenje digitalnih i pedagoških kompetencija nastavnika

Platforma će na samom početku ponuditi deset certificiranih online kurseva.


1 14
Foto: Unsa.ba

Uz rastući značaj tehnologije u obrazovanju, nastavnici moraju posjedovati digitalne kompetencije kako bi efikasno integrirali tehnologiju u svoju nastavnu praksu. Istovremeno, važno je da nastavnici posjeduju pedagoške vještine koje će im omogućiti da angažuju i motivišu studente. Kako bi se odgovorilo na ovu potrebu, Univerzitet u Sarajevu je kreirao platformu koja nudi niz resursa dizajniranih za unaprijeđenje digitalnih i pedagoških kompetencija nastavnog osoblja.

DigiEdu online platforma je osmišljena da pomogne nastavnicima da poboljšaju svoje digitalne i pedagoške kompetencije, te pruža priliku za razvoj visokokvalitetnog, inkluzivnog i dostupnog visokog obrazovanja. DigiEdu platforma je rezultat nesebičnih ulaganja naših partnera i donatora: Ministarstva za nauku, visoko obrazovanje i mlade, UNICEF-a i USAID-a i Erasmus+ PARTISH projekta. Platforma će biti dostupna nastavnom osoblju svih nivoa obrazovanja, kao i budućem nastavnom osoblju, a pruža niz inovativnih alata i resursa za podršku nastavnicima u razvoju njihovih vještina i korištenju savremenih nastavnih metoda.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

 – Zadovoljni smo što smo uz pomoć donatora pokrenuli ovu platformu, a kako bismo podržali profesionalni razvoj nastavnika i pomogli im da svojim studentima pruže visokokvalitetna iskustva u nastavi, rekao je rektor Univerziteta u Sarajevu, prof. dr Rifat Škrijelj.

 – Kvalitetno obrazovanje, ali i uopšte uspješnost u oblasti nauke ovise od kvaliteta ekosistema visokog obrazovanja, nauke i inovacija, odnosno kvaliteta okruženja za učenje i podučavanje. Zadovoljstvo i kreativnost svih učesnika, a posebno profesora, oblikuju kvalitet ekosistema. Digiedu kao projekat koji osnažuje aktere ekosistema, predstavlja strateško opredjeljenje ministarstva ali i visokoškolskih i naučnoistrazivačkih ustanova KS. Ovo je generacijski projekat jer postavlja temelje sistemskog osnazivanja svih aktera, izlavila je ministrica za nauku, visoko obrazovanje mlade prof. dr. Aleksandra Nikolić.

Platforma će na samom početku ponuditi deset certificiranih online kurseva, a dugoročni plan jeste njena kontinuirana nadogradnja, te će uključiti dodatne obuke usmjerene ka potrebama nastavnika, interaktivne radionice i sveobuhvatnu biblioteku obrazovnih resursa kao što su planovi lekcija, nastavni vodiči i studije slučaja i dr. Nastavnici mogu koristiti platformu da uče o novim strategijama podučavanja, poboljšaju svoje digitalne vještine i pristupe najnovijim obrazovnim alatima i resursima.

Courtney Chubb, direktorica USAID-a u Bosni i Hercegovini, naglasila je da su ulaganja u izgradnju i unapređenje kompetencija nastavnika od ključnog značaja za razvoj zemlje:

 – Poboljšanje kvaliteta obrazovanja je u središtu daljeg ekonomskog razvoja Bosne i Hercegovine. USAID je ponosan na našu saradnju sa UNICEF-om i drugim partnerima na izgradnji otpornosti obrazovnog sistema i njegovom jačanju za 21. vijek.

Dr. Rownak Khan, predstavnica UNICEF-a u Bosni i Hercegovini, naglasila je značaj saradnje sa akademskim društvom i vitalnu ulogu snažnog partnerstva, što je primjer ove inicijative, u unapređenju trenutne nastavne prakse i pripremi sljedeće generacije edukatora za pružanje kvalitetnog, inkluzivnog obrazovanja.

 – UNICEF je beskompromisan u svojoj posvećenosti ostvarivanju jednakih mogućnostima za sve i optimistični smo da će platforma kontinuirano pružati relevantne digitalizovane kurseve za podršku edukatorima u jačanju njihovih kompetencija, kako bi ispunili zahtjeve kvalitetnog i inkluzivnog obrazovanja.