Studenti biznis planove kreiraju u sklopu predmeta “Osnovi poslovnog menadžmenta“, s ciljem stjecanja znanja i sposobnosti iz oblasti menadžmenta. Naglasak je stavljen na razvoj poduzetničkih sposobnosti studenata, kako bi stečena znanja i vještine mogli primjeniti u budućnosti.

Na takmičenju svoje biznis ideje predstavilo je devet timova pod mentorstvom više asistentice mr. Irme Dedić.

Kvalitet koncipiranih biznis planova ocjenjivao je žiri u sljedećem sastavu: Josipa Terzić Rezić (Osnivačica Apriori BH agencije); Alisa Gekić (Udruženje za preduzetništvo i posao LINK); Adi Đukić (vlasnik agencije Web studio); Meliha Gekić – Lerić (Intera Tehnološki Park).

Manifestacija je završena proglašenjem tri najbolja tima, koja su prema mišljenju žirija kreirali najkvalitetnije biznis planove.

Treće mjesto pripalo je timu koji je kreirao biznis plan pod nazivom „Klica zdravlja“ (studenti: Almedina Maric, Sanela Žetica, Azra Zlomužica i Amira Greljo).

Drugo mjesto je osvojio tim čiji je biznis plan nosio naziv „Ašikluk“ (studenti: Alma Mujala, Kenan Crnica, Anida Halilović, Azra Alić, Mirza Muraspahić).

Prema mišljenju žirija najkvalitetniji projekat imao je tim studenata koji su kreirali biznis plan pod nazivom „Green Haven“, a pobjednički tim čine studenti: Samir Karavdić, Dženan Behram, Armin Jakupović, Muhamed Memidžan i Ermin Herić.

Ovaj događaj predstavlja sad već tradicionalnu manifestaciju koja se održava na Ekonomskom fakultetu i dokaz je zalaganja nastavnog osoblja da kroz nastavni proces profiliraju sposobne kadrove koji će moći odgovoriti svim izazovima tržišta rada, kako u današnjem vremenu tako i u budućnosti.

(STUDOMAT.ba)