Trenirajte mozak da brže pamti

Nije jednostavno ni tijelo održati agilnim, a tek um. Da bi mozak postizao dobre rezultate u maratonskim utrkama učenja i prekovremenog rada potrebni su mu snažni mišići.

 Trenirajte mozak da brže pamti

Da bi ostao u funkciji i postao snažniji našem pokretaču centralnog nervnog sistema potrebno je malo poticaja. Kao što se pokretači našeg fizičkog dijela organizma – mišići, bez kontinuiranog rada i vježbanja ulijene i postaju tromi, isto se događa i s mozgom, pokretačem metafizičkog dijela tijela. Male stvari mogu imati velike posljedice, pa tako izdvajanje nekog vremena dnevno samo za sebe i rad na sebi ne može škoditi. Šta možemo uraditi kako bismo održali dobru kondiciju našeg mozga? 1. Počnite učiti, čitati, istraživati, učiti nove jezike

Iako zvuči paradoksalno i na prvi pogled imate dojam da se mozak tako umara, upravo je suprotno. Biblioteka je teretana za mozak. Izlaganje mozga novim informacijama koje mora pohraniti i procesuirati donosi mu zanimaciju, razbuđuje ga, te unaprjeđuje samim tim što mora djelovati kako bi nešto naučio. Zainteresujte svoj mozak, a možda usput pronađete i lične interese za koje niste do sada znali da ste im skloni.

2. Pijte puno vode

Nismo uzalud svi čuli savjet da se pije 8 čaša vode dnevno. Iako može zvučati količinski pretjerano, to je optimalna količina koja je našem tijelu dnevno potrebna. Kao i ostatak tijela, mozak žudi za hidratacijom, i studijski je dokazano da mozak bolje obavlja određene aktivnosti poput učenja kada je dobro hidratiziran, što i ima smisla jer žeđ nam blokira procese razmišljanja prebacujući naš fokus na sebe. 3. Slušajte klasičnu muziku i meditirajte

Koliko god klišej ili neprivlačno nekima zvučalo, klasična muzika pobuđuje aktivnost sinapsnih transmitera koji su odgovorni za prenošenje električnih signala u mozgu koji vam omogućavaju da brže učite. U svijetu je vrlo dobro poznat trend učenja uz Mozarta, to je i razlog zašto imamo bezbroj videa na YouTubeu koji sadržavaju tri sata neprekidne klasične muzike. Dok slušate klasičare i njihove nepremašene kompozicije možete usput i meditirati, no ako vam se ne sviđa ta opcija, ugasite sve elektronske uređaje oko vas, isključite se na desetak minuta iz virtualnog i realnog svijeta i posvetite se svojim mislima i sebi.

4. Igrajte igre razmišljanja i slagalice

Ova vrsta treninga dobro dođe za druženje, jer postoje društvene igre kao što je Scrabble koje možete igrati s prijateljima i ujedno trenirati mozak da misli, misli i još malo misli. Jedna od zanimljivih igara koja nam je svima vrlo poznata iz djetinjstva su i vješala, a pored toga i igra gradova i sela. Uzmite papir i olovku, nađite si društvo i zabavite se, ili jednostavno ostanite ležati u svojoj sobi slažući slagalicu. U svakom slučaju – mozak u akciju!