Ovi jednostavni savjeti će vam pomoći da bolje organizujete vrijeme, svoju pažnju usmjerite na najvažnije aktivnosti i u potpunosti se posvetite obavezama.
- Utvrdite prioritete
Prva stvar koju treba da uradite kad organizujete svoje vrijeme jeste da odredite prioritete odnosno aktivnosti koje su najvažnije i najhitnije.
Određivanje prioriteta je zahtjevan zadatak. Ono što vam može pomoći kod utvrđivanja prioriteta jeste da u fokusu uvijek imate jasnu sliku o tome šta je za vas najvažnije, svojim ciljevima i koliko brzo želite da ih dostignete.
Kada svoju pažnju usmjerite u ovom smjeru biće vam lakše da odredite da li je neka aktivnost važna, da li vas dovodi bliže cilju i koliko je ona hitna.
- Fokusirajte se
Kada ste utvrdili šta je to što je za vas najvažnije i šta mora biti urađeno u skorije vrijeme sljedeći korak je da se na tu aktivnost i fokusirate kako bi je izvršili. Glavni uzrok neizvršenja aktivnosti jeste manjak fokusiranosti na ono što je važno.
Kao preduzetnik, znate da je odgovornost za sve aktivnosti na vama i stoga niste u mogućnosti da se posvetite samo jednoj od početka do kraja. Da biste imali opipljive rezultate svog rada mnogo je važnije da do kraja sprovedete jednu aktivnost nego djelimično više aktivnosti.
- Zapisujte
Kada imate veliki broj odgovornosti i obaveza nemoguće je sve pamtiti stoga uvijek sa sobom nosite rokovnik i kalendar. Najbolje ideje se uvijek rađaju spontano i važno ih je zapisati.
Pažljivo planiranje i zapisivanje u kalendar će vam omogućiti da znate koliko je neka aktivnost trajala i kako trošite svoje dragocjeno vrijeme. Ovo će vam pružiti uvid u to koliko vremena trošite na nebitne aktivnosti i omogućiti da svaki sljedeći dan bolje isplanirate.
- Koristite prednosti tehnologije
Mnoštvo je aplikacija i servisa koje omogućavaju pristup važnim dokumentima online i olakšavaju organizaciju aktivnosti. Iskoristite prednosti koje vam tehnologije i Internet pružaju, pronađite aplikacije koje vam najviše odgovaraju i redovno ih koristite.
Ispiti se bliže, trudite se svaki minut svog vremena posvetiti učenju, a računi se gomilaju. Znate da vas u banci čeka kilometarski red i gužva. Vremenu tehnologije hvala, sada sve to možete izbjeći! Umjesto da potrošite sate na odlazak u banku i čekanje u redu, sada sve to možete uraditi od kuće. Pomoću aplikacije kao što je UniCredit m-ba, plaćanje računa, provjere stanja na računu i prebacivanje novca sa jednog računa na drugi odvojeni su od vas samo jedan dodir. I još uz to, pomoću ove aplikacije možete svake sedmice osvojiti dopunu na svom telefonskom računu!
Priznajte, upravljanje finansijama nikada nije bilo lakše. Više o aplikaciji UniCredit m-ba i akciji “5 tebi 5 meni” možete pročitati na http://studom.at/5tebi-5meni