Trenutno studenti mogu učiti kako dijagnosticirati i liječiti raširene respiratorne bolesti poput astme, anafilakse, plućne embolije i upale pluća.

Pomoću sistema za obučavanje HoloScenarios, utemeljenog na isprepletenoj stvarnosti (miješanjem one virtualne i realne, fizičke), studenti u Addenbrookovoj bolnici, međunarodno poznatoj nastavnoj bolnici i istraživačkom centru koji djeluje u sklopu Univerziteta u Cambridgeu, studenti svoju obuku, prvi na svijetu, prolaze uranjajući u profesionalne scenarije s holografskim pacijentima.

Tehnologiju razvijaju na Univerzitetu u Cambridgeu, Odjeljenju NHS koja djeluje u sklopu univerzitetskih bolnica ovog univerziteta te u kompaniji GigXR, specijaliziranoj za ovakvu vrstu obučavanja u medicinskim znanostima, piše Euro news.

Studentima su na raspolaganju VR naočale koje im omogućavaju uranjanje u virtualni svijet holografskih pacijenata i zdravstvenih problema s kojima se susreću, dok su istovremeno potpuno svjesni i aktivni u svom realnom, fizičkom okolišu. Sistem studentima i doktorima omogućuje da se percipiraju i vide dok istovremeno ostvaruju interakciju s pacijentima hologramima.

Doktori ili instruktori mogu podešavati kompleksnost scenarija, a studenti pak u realnom vremenu mogu promatrati kako pacijenti reagiraju na terapije i zahvate koje provode kao i posljedice svojih odluka i postupaka.

Miješana stvarnost je odličan način za učenje, tvrdi generalni direktor GigXR-a, Jared Mermey.

 – Nevjerojatno je intuitivna. Korisnici samo krenu, iskustvo je instinktivno jer jednostavno koriste svoje ruke. Hologrami izgledaju realistično, bili pacijenti ili samo anatomske strukture, govori.

Virtualna simulacija također uklanja rizik potencijalne štete za pacijenta koju bi student mogao prouzrokovati.

Trenutno studenti mogu učiti kako dijagnosticirati i liječiti raširene respiratorne bolesti poput astme, anafilakse, plućne embolije i upale pluća. Napredno održavanje života i kardiovaskularnog sistema kao i složeniji neurološki scenariji trenutno su u razvojnom procesu, a studentima će biti na raspolaganju kasnije ove godine.

Developeri ovog sustava učenja nadaju se da će njima poboljšati pristup medicinskoj obuci i školovanju diljem svijeta jer na ovaj način pokušavaju stvoriti povoljniju i isplativiju alternativu medicinske simulacije koja je dosad uglavnom koristila pacijente glumce, što iziskuje mnogo resursa.