Studenti izradili strategiju za jednu od najbrže rastućih kompanija u BiH

Svi članovi tima MOP-a su bili više nego sretni da pomognu mladim FIT-ovcima u izradi Marketing Strategije za kompaniju MOP.


Foto: Bljesak.info
Foto: Bljesak.info

Studenti Fakulteta informacijskih tehnologija Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru izradili su marketing strategiju za jednu od najbrže rastućih IT kompanija u BIH, Ministry of Programming.

Sara Nuredinovski, Elmar Delić, Kenan Sejmenović i Haris Kordić su se za Ministry of Programming odlučili, kako navode, gotovo i bez razmišljanja te izabrali njih za svoj projekt o izradi Marketing Strategije IT firme. Odvažili su se i poslali mail Harunu Omiću, Marketing Manager MOP-a, kojem su predočili svoju ideju o kolaboraciji.

Nedugo nakon toga, tim je dobio povratne informacije od Haruna da je MOP rado pristao da sarađuju s njima. Odmah je ostvarena odlična komunikacija te je tim FIT-ovaca pozvan u ured MOP-a u Sarajevu gdje su upoznali suosnivače Rešada i Farisa Začinu, Chief Marketing Officer-a Amru Začinu te ostatak MOP tima, piše Bljesak.info.

Tim studenata je u jako kratkom vremenskom periodu, uspio kreirati veoma sažet i sadržajem ispunjen marketing izvještaj. Kažu da je ključni faktor njihovog uspjeha obostrani interes i zalaganje tokom jednomjesečnog vremenskog perioda.

Podsjetimo, Ministry of Programming je kompanija koja s velikom pažnjom i strašću pristupa radu sa startupima te ističu da su ponosni što imaju zadovoljstvo sarađivati sa startup kompanijama širom svijeta koje prave primjetne promjene u industrijama kao što su mikro-mobilnost, e- commerce, IoT, Fintech, sports tech, biotech, investicije, te muzička industrija.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!