Savjeti: Kako se ponašati na šalteru?

Poznato je da je šalterski službenik jedno od "najomraženijih" zanimanja.

22.06.2016.
Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Ukoliko nikako ne uspijevate da nađete zajednički jezik sa službenicima u domovima zdravlja, javnim preduzećima i državnoj upravi, možda bi bilo lakše da promijenite pristup prema njima.

Uvijek imate izbor, možete da se trajno posvađate sa zaposlenim na šalteru ili da prestanete da shvatate sve lično. Imamo par savjeta za vas.

Šta je ono što treba da očekujete od šalterskog službenika?

  • da vas sasluša
  • da vam da precizan odgovor na vaše pitanje
  • da vas uputi na drugu službu ako je potrebno i da vam da rok kada će biti gotovo to što tražite

Kako vi treba da se ponašate na šalteru?

  • ne budite ponizni, jer su zaposleni na šalteru tu radi građana, a ne građani radi njih
  • u slučaju problema i nedoličnog ponašanja podsjetiti ih na to mirnim glasom
  • na šalteru ne biti opširan nego jasno i glasno tražiti to zbog čega ste došli
  • prije dolaska na šalter obavijestite se na internetu šta vam je potrebno od dokumentacije
  • ne intimizirati se sa službenikom davajući komplimente i pohvale ali reći „hvala“ i „molim“ zaista nije teško.

(Krstarica.com)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.