Prijavite se na online događaj Marketing Madness 2021

Marketing Madness dvodnevna je konferencija interaktivnog karaktera koja povezuje mlade proaktivne individualce željne novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene.


marketing product manager holding marketing promotion plan

Marketing Madness i Hrvatska studentska asocijacija organizuju online konferenciju Marketing Madness 2021. Događaj će se realizovati 25. i 26. marta 2021. godine, a učešće je otvoreno za sve zainteresirane širom svijeta.

Konferencija pruža uvid u aktualne trendove koji se odvijaju u Hrvatskoj i svijetu, a kroz iskustva najuspješnijih profesionalaca razvija ideje za kreativno rješavanje problema. Cilj nam je sagledati primjenu odnosa s javnošću i marketinga kroz različite aspekte poslovanja u obliku dinamičnih predavanja i know-how radionica. Oba dana završit će online radionicama koje će biti povezane sa samim temama konferencije, s ciljem omogućavanja posjetiteljima primjene novo stečenih znanja.

Konferencija će se ove godine održati sedmu godinu zaredom, a budući da je konferencija neprofitnog karaktera svim posjetiocima osigurava se mogućnost besplatnog sudjelovanja. S obzirom na trenutnu situaciju uz sigurnost govornika i sudionika koja nam je na prvom mjestu, odlučili smo konferenciju održati u online obliku te poštujući epidemiološke mjere iskoristiti sve prednosti online izvođenja.

Prijave otvorene su otvorene na linku.

161329806 2935243280043566 6412406024515343098 o scaled

Dani su tematski podijeljeni na dva dijela pa je tako tema prvog dana ,,Generacija Z”, a drugi dan posvećujemo temi ,,Employer Branding”.

Prvi dan posvećen je Generaciji Z te će se posjetitelji kroz interaktivna predavanja i dinamične panel-diskusije pobliže upoznati s poteškoćama, ali i potencijalnim prilikama s kojima se proizvođači i davatelji usluga susreću prilikom komunikacije s novom generacijom.

Drugi dan će biti posvećen jednom od najvećih trendova u svijetu marketinga u 2021. godini, Employer brandingu, a kroz predavanja i panele pružiti uvid u ono što kompanije zapravo rade kako bi privukle zaposlenike i uspostavile i održale imidž poželjnog poslodavca.