fbpx

Prijavite se na online događaj Marketing Madness 2021

 Prijavite se na online događaj Marketing Madness 2021

Marketing Madness dvodnevna je konferencija interaktivnog karaktera koja povezuje mlade proaktivne individualce željne novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene.

Marketing Madness i Hrvatska studentska asocijacija organizuju online konferenciju Marketing Madness 2021. Događaj će se realizovati 25. i 26. marta 2021. godine, a učešće je otvoreno za sve zainteresirane širom svijeta.

Konferencija pruža uvid u aktualne trendove koji se odvijaju u Hrvatskoj i svijetu, a kroz iskustva najuspješnijih profesionalaca razvija ideje za kreativno rješavanje problema. Cilj nam je sagledati primjenu odnosa s javnošću i marketinga kroz različite aspekte poslovanja u obliku dinamičnih predavanja i know-how radionica. Oba dana završit će online radionicama koje će biti povezane sa samim temama konferencije, s ciljem omogućavanja posjetiteljima primjene novo stečenih znanja.

Konferencija će se ove godine održati sedmu godinu zaredom, a budući da je konferencija neprofitnog karaktera svim posjetiocima osigurava se mogućnost besplatnog sudjelovanja. S obzirom na trenutnu situaciju uz sigurnost govornika i sudionika koja nam je na prvom mjestu, odlučili smo konferenciju održati u online obliku te poštujući epidemiološke mjere iskoristiti sve prednosti online izvođenja.

Prijave otvorene su otvorene na linku.

Dani su tematski podijeljeni na dva dijela pa je tako tema prvog dana ,,Generacija Z”, a drugi dan posvećujemo temi ,,Employer Branding”.

Prvi dan posvećen je Generaciji Z te će se posjetitelji kroz interaktivna predavanja i dinamične panel-diskusije pobliže upoznati s poteškoćama, ali i potencijalnim prilikama s kojima se proizvođači i davatelji usluga susreću prilikom komunikacije s novom generacijom.

Drugi dan će biti posvećen jednom od najvećih trendova u svijetu marketinga u 2021. godini, Employer brandingu, a kroz predavanja i panele pružiti uvid u ono što kompanije zapravo rade kako bi privukle zaposlenike i uspostavile i održale imidž poželjnog poslodavca.

Možda te i ovo zanima?