One su blogerke, influenserke, pravnice, psihologinje, direktorke, marketing ekspertice, konsultantkinje, menadžerke, profesorke, volonterke. Ono što im je svima zajedničko je to da su uspješne žene, koje sa mnogo strasti i ljubavi obavljaju poslove za koje su se opredijelile. One su: Erna Saljević, Anamarija Vuić, Dženeta Schitton, Jelena Veinović Stevanović, Ljubica Vukčević i Nikolina Andrić.
Erna Saljević je marketing i PR menadžerka, konsultantkinja i blogerka, javnosti poznata pod imenom @divaisbsack. Po profesiji novinarka, koja je spojila svoje dvije velike ljubavi i danas radi posao u kojem istinski uživa. Samo neki od projekata na kojima je radila su sa kompanijama: Qatar Airways, Nike, H&M, Benetton, Milka, Pandora. Ova radoznala, kreativna i druželjubiva žena će na ovogodišnjem #PlayMediaDay05 biti moderatorka jednog od zanimljivih panela.
Anamarija Vuić je poslije studija psihologije ideju o stvaranju boljeg svijeta, nastavila realizovati u nevladinom okviru u oblasti dječijih prava. U agenciji Señor nastavlja da mijenja svijet na bolje, a voli što ljudi sa kojima radi osjećaju odgovornost za poruke, koje komuniciraju i što uz njih svakodnevno uči kako strategija i kreativna rješenja, mogu biti pametna, jednostavna i zabavna. Ona na posao dolazi romobilom.
Jelena Veinović Stevanović je marketing menadžerka i istraživačica digitalnog ponašanja, koja posjeduje decenijsko iskustvo u komunikacijama u nevladinom, korporativnom i tehnološkom sektoru. Uživa da povezuje ljude, a pomaže individualcima širom svijeta, da kreiraju svoje brendove koristeći neuromarketing. Ona je doktorantkinja na trećoj godini, sa željom da otključa najveću tajnu univerzuma – ljudski um.
Ljubica Vukčević je Head of Research & Insight u Direct Media United Solutions agenciji i gostujuća predavačica na Fakultetu dramskih umjetnosti u Beogradu. Iako iza nje stoji prestižna svjetska nagrada IAA Young Leader na globalnom nivou i decenija agencijskog iskustva u Srbiji i Engleskoj, Ljubica je pasionirana učenica uvijek u potrazi za novim trendovima, a u nekoliko posljednjih godina često je u prilici da svoje iskustvo, dijeli sa posjetiocima regionalnih marketinških konferencija i internet portala.
Nikolina Andrić je homompreneur – mama koja razvija svoj biznis online, od kuće. Autorka je 3-mjesečnog online programa Vakademija, koji pomaže ženama da postanu virtuelni asistenti. Do sada je promijenila živote više od 100 žena. Živi u malom vojvođanskom selu sa suprugom i troje djece, gdje se trude očuvati izvorne vrijednosti i istinske partnerske, porodične, ali i veze sa prirodom.
Dženeta Schitton je magistrica prava i menadžmenta te lifestyle blogerka, koja se nakon upoznavanja fenomena društvenih mreža počela baviti istraživanjem influensers marketinga i njegovih pravnih, društvenih i marketinških aspekata. Zalaže se za promociju transparentnosti influensers marketinga, influensera-blogera koji stvaraju dodatnu vrijednost, te važnosti osobnog brendinga kako za influensere, tako i mlade profesionalce u svim poslovnim djelatnostima.
Simbolično, i većinski procenat vlasničke strukture Play Team-a, organizatora događaja, predstavljaju žene, što je još jedan primjer žena na liderskim pozicijama u kreativnoj industriji. Zbog toga sa velikim zadovoljstvom ističu, da će se na ovogodišnjem 5. Play Media Day-u posebna pažnja posvetiti osnaživanju i promociji žena, koje su uspjele ili još pokušavaju naći svoje mjesto u surovom svijetu biznisa.
Svi koji budu prisustvovali najkreativnijem događaju u regionu, dobiće cjelodnevnu dozu inspirativnih, ali i realnih životnih priča, koje će, sigurni smo, na neki način uticati na njih i njihove karijere. Na 5. Play Media Day ne postoji tabu tema, kada je riječ o kreativnoj industriji, govoriće se o svemu što bi mnogi željeli da znaju, ali nemaju hrabrosti da pitaju.
Događaj koji će poslužiti kao vjetar u leđa svim kreativcima, individualcima, umjetnicima, freelancerima, ali i institucijama, kompanijama i agencijama. Događaj poslije kojeg će težiti da iskoriste svoj puni potencijal, koji im bezgranično daje kreativna industrija.
Drugu godinu u nizu je Addiko Bank – banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, kao i Ministarstvo privrede i preduzetništva RS.
Više o događaju i prvim predstavljenim predavačima je dostupno na https://playmediaday.com/, kao i na društvenim mrežama Play Media Day. Early bird cijena kotizacija sa 30% popusta od sada je dostupna na: http://playmediaday.com/kotizacije/.
Vidimo se 05.06.2020. u Banjaluci u Cinestar 4DX Delta Planetu.
Komunikacija je beskonačna!