Postanite utjecajniji: razvijte ovih 6 vještina

Predstavljamo Vam šest načina kako da ostvarite svoj puni potencijal i postanete utjecajnija osoba. Za neke ljude smatramo da su predodređeni da uspiju. Posjeduju mnoge kvalitete zbog kojih mislimo da im je suđeno da budu na vrhu.


lw kud svi tud i ja 1

Ne zavaravajmo se, koliko god neko bio talentovan bez usavršavanja određenih vještina, ne može postati eminentan u svojoj profesiji. Ipak, to je dobra vijest za sve marljive ljude koji imaju kvalitete i sposobnosti čije ih usavršavanje može lansirati na utjecajnu poziciju, piše Poslovnisvijet.ba.

Razvijte vještinu donošenja odluka

Donošenje pravih odluka je jedna od najvažnijih sposobnosti u liderstvu. Od toga gdje održati sastanak osoblja do strategije kako uložiti novac – sveprisutna je potreba za povlačenjem pravih poteza. Vaše odluke mogu utjecati na rad ljudi u susjednom odjeljenju kompanije ili na poslovanje čitavog lanca podružnica širom svijeta.

Učite se da argumentirate

Iako možda nikada nećete govoriti na zasjedanju Vijeća sigurnosti Ujedinjenih nacija, ili pred američkim Kongresom, morate biti sposobni argumentirati svoje stavove. Ova vještina je od presudne važnosti u razgovorima s visokim ulozima, u prezentacijama za investitore ili u prilikama kada se od Vas traži da pojasnite svoja mišljenja ili stavove.

Postanite pripovjedač

Pripovijedanje je bilo efikasan alat utjecajnih ljudi kroz vijekove i širom različitih kultura. Moćnici pripovijedaju kako bi što lakše realizirali svoje ciljeve. Motiviranje ljudi da djeluju, smanjivanje otpora i promjena svijesti – sve to pripada iskusnoj gospođi naraciji koja je bolja od suhoparnog recitiranja finansijskih podataka i činjenica.

„Izbrusite“ svoje retoričke vještine

Kada pomislimo na utjecajne ličnosti, na pamet nam prvo padnu ljudi koji su bili odlični govornici poput John F. Kennedya, Ronalda Reagana and Stevea Jobsa. Iako su mnogi utjecajni ljudi učinkovito djelovali iza kulisa, oni koji su koristili javne nastupe bili su posebno popularni.

Morate razumjeti aktuelnosti

Ne možete razgovarati sa svojim kolegama i klijentima ukoliko ne shvatate svakodnevne teme poput izbora, poreza, budžetnih deficita, kamatnih stopa, tržišta, nezaposlenosti, ekonomske nestabilnosti u Kini i značaja svih tih stvari za prosječnog građanina. Ne morate biti stručnjak u ovim temama, ali morate imati elementarno znanje o njima i kontekstu koji generiraju.

Znanje o komunikacijskim tehnologijama

U 21. stoljeću čak i petogodišnjaci znaju koristiti Twitter, Facebook i najnovije multimedijske platforme. Društveni mediji su pustili duboko korijenje u našu svakodnevnicu i mogu poslužiti za promociju određenih ideja i uvjeravanje drugih. Utjecajna osoba mora biti vješta u korištenju komunikacijskih tehnologija.

(STUDOMAT.ba)