Dobra ideja
Dobri poduzetnici ne daju velike ideje, već se okreću ka tržišnim potrebama. Ideja može biti velika, možda i dobra za neko drugo tržište, no ako ne donosi profit, svako ulaganje u njenu realizaciju je beskorisno.
Komunikacija
Komunikacija s tržištem traje sve vrijeme, tako da uvijek možete osluškivati tržišne potrebe, te dobiti povratnu informaciju. Ako se njima ne sviđa vaš proizvod, onda on nije dobar za tržište na koje ste ga plasirali. Reagirajte odmah i krenite u potragu ka novom tržištu, prenosi ladiesin.ba.
Pravnik i knjigovođa
Veoma bitan dio vašeg poslovanja su odabir dobrog pravnika i knjigovođe. Pronađite pravnika kojem vjerujete, jer ćete tako dobiti i savjet o tome je li bolje otvoriti društvo s ograničenom odgovornošću ili poduzetničku firmu. Po konceptu lojalnosti birajte i knjigovođu, jer upravo je to osoba koja će znati baš sve o vašem poslovanju.
Društvene mreže
Najjeftiniji način oglašavanja danas su društvene mreže. Budite na Facebooku i Instagramu, na Google+ i Twitteru, na Pinterestu i Snapchatu… Počnite graditi svoju zajednicu.
Oprema
Poduzetnici, koji svoje račune naplaćuju u gotovini, dužni su izdati račun putem električnih naplatnih uređaja direktno povezanih s Poreznom upravom, a kako biste bili spremni za česte kontrole, potrebno je nabaviti odgovarajuću opremu. Tu je i neizostavna aplikacija za fiskalizaciju – kako biste uspješno slijedili sve propise.