Otvoren fakultet za influensere na društvenim mrežama

Danas je jedno od najtraženijih zanimanja Instagram influenser. A koliko je daleko otišao taj trend, pokazuje i vijest da se otvorio i fakultet za influensere na društvenim mrežama.


influencer

Možda vam se čini da je lak posao pozirati pred kamerama i te fotografije objavljivati na društvenim mrežama, ali da bi neko postao pravi influenser, odnosno da širi svoj utjecaj na pratioce, mora savladati određene cake da bi postao poznat i popularan, prenosi Hayat.ba.

Zbog toga je online Univerzitet eCampus, čiji je jedan od promotora i fudbalska zvijezda Cristiano Ronaldo, uveo novi trogodišnji nastavni program čiji studenti će dobivati diplomu za širenje utjecaja na društvenim mrežama.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Cilj nastavnog programa je da se popuni trenutni jaz u obrazovanju i pomogne studentima da steknu tehničke vještine potrebne za obavljanje karijere influensera, objavio je italijanski univerzitet na svojoj stranici.

Tako će studentima eCampus, između ostalog, ponuditi časove modne psihologije, semiotike i filozofije jezika, TV historije, interkulturalne komunikacije i informacionih tehnologija. Institucija, koja, također, nudi diplome iz inžinjerstva, prava, umjetnosti i psihologije ima više od 30.000 studenata, navodi italijanski univerzitet na internet-stranici.


PRATI STUDOMAT NA INSTAGRAMU

[elfsight_instagram_widget id=”1”]


Broj blogera, Instagramera i YouTubera sa dovoljno pratilaca, koji im omogućavaju da objavama na društvenim mrežama zarade za život, sve više raste.

Kompanije, brendovi, pa čak i države sve više pokušavaju da se uključe u to izlaganje na društvenim medijima, nudeći influenserima unosne marketinške ugovore.

Uspjeh Chiara Ferragni i njenog bloga, najpopularnijeg modnog bloga na svijetu “The Blonde salad”, čak je postao i studija slučaja na Harvardu. Feranji je vjerovatno najpoznatija italijanska influenserka na svijetu, a može se pohvaliti sa 17,5 miliona pratilaca na Instagramu. Ona reklamira brojne najpoznatije modne brendove.

Prošlog mjeseca dokumentarni film o njenom životu u Italiji zaradio je više od 1,6 miliona eura i bio je najgledaniji dokumentarni film u zemlji.

– Postoji specifično i tehničko znanje koje morate da savladate ako želite da budete influenser, kaže Maurizio Pasquetti, šef marketinga na eCampus-u.

Vijest o nastavnom programu i diplomi za influensere izazvala je intenzivnu raspravu o društvenim medijima u Italiji, pri čemu su ljudi osporavali ideju influensera kao profesije. Mnogi drugi su pak pohvalili ponudu jer ona može da pomogne mladim i neiskusnim ljudima da razviju tržišne vještine u zemlji u kojoj nezaposlenost mladih doseže 27 posto.