Otvoren fakultet za influensere na društvenim mrežama

Danas je jedno od najtraženijih zanimanja Instagram influenser. A koliko je daleko otišao taj trend, pokazuje i vijest da se otvorio i fakultet za influensere na društvenim mrežama.


Možda vam se čini da je lak posao pozirati pred kamerama i te fotografije objavljivati na društvenim mrežama, ali da bi neko postao pravi influenser, odnosno da širi svoj utjecaj na pratioce, mora savladati određene cake da bi postao poznat i popularan, prenosi Hayat.ba.

Zbog toga je online Univerzitet eCampus, čiji je jedan od promotora i fudbalska zvijezda Cristiano Ronaldo, uveo novi trogodišnji nastavni program čiji studenti će dobivati diplomu za širenje utjecaja na društvenim mrežama.

Cilj nastavnog programa je da se popuni trenutni jaz u obrazovanju i pomogne studentima da steknu tehničke vještine potrebne za obavljanje karijere influensera, objavio je italijanski univerzitet na svojoj stranici.

Tako će studentima eCampus, između ostalog, ponuditi časove modne psihologije, semiotike i filozofije jezika, TV historije, interkulturalne komunikacije i informacionih tehnologija. Institucija, koja, također, nudi diplome iz inžinjerstva, prava, umjetnosti i psihologije ima više od 30.000 studenata, navodi italijanski univerzitet na internet-stranici.


PRATI STUDOMAT NA INSTAGRAMU


Broj blogera, Instagramera i YouTubera sa dovoljno pratilaca, koji im omogućavaju da objavama na društvenim mrežama zarade za život, sve više raste.

Kompanije, brendovi, pa čak i države sve više pokušavaju da se uključe u to izlaganje na društvenim medijima, nudeći influenserima unosne marketinške ugovore.

Uspjeh Chiara Ferragni i njenog bloga, najpopularnijeg modnog bloga na svijetu “The Blonde salad”, čak je postao i studija slučaja na Harvardu. Feranji je vjerovatno najpoznatija italijanska influenserka na svijetu, a može se pohvaliti sa 17,5 miliona pratilaca na Instagramu. Ona reklamira brojne najpoznatije modne brendove.

Prošlog mjeseca dokumentarni film o njenom životu u Italiji zaradio je više od 1,6 miliona eura i bio je najgledaniji dokumentarni film u zemlji.

– Postoji specifično i tehničko znanje koje morate da savladate ako želite da budete influenser, kaže Maurizio Pasquetti, šef marketinga na eCampus-u.

Vijest o nastavnom programu i diplomi za influensere izazvala je intenzivnu raspravu o društvenim medijima u Italiji, pri čemu su ljudi osporavali ideju influensera kao profesije. Mnogi drugi su pak pohvalili ponudu jer ona može da pomogne mladim i neiskusnim ljudima da razviju tržišne vještine u zemlji u kojoj nezaposlenost mladih doseže 27 posto.

 


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.
X