Netflix zna da dijelite šifru sa svojim prijateljima: Uvode nove promjene koje bi mnoge korisnike mogle iznervirati

U slijedeće dvije sedmice Netflix će izbaciti dvije test opcije.


c40d866a014b5e9904e482591af57353
Foto: Pinterest

Netflix zna da s prijateljima dijelite svoju lozinku, a uskoro ćete možda to dodatno plaćati.

– Tokom prošle godine Netflix je razvijao načine kojima bi omogućio korisnicima koji dijele svoju lozinku ljudima izvan svog doma da to čine jednostavno i sigurno, ali uz plaćanje malo veće naknade, objavljeno je na Netflixovom blogu.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

U slijedeće dvije sedmice Netflix će izbaciti dvije test opcije u Čileu, Kostarici i Peruu pod nazivom “Dodatni član” i “Prenos profila”.

Uz opciju “Dodatni član” pretplatnici na Netflixove standardne i premium ponude mogu da plate dodavanje naloga za najviše dvije osobe s kojima ne žive. Ti dodatni članovi imaće pristup kao i svi drugi Netflixovi korisnici, uključujući lični profil i prijavu, ali po sniženoj cijeni. Netflix pak neće uračunavati te korisnike u ukupan broj pretplatnika, tvrdi portparol tvrtke.

Opcija “Prenos profila” omogućuje pretplatnicima bilo koje ponude da prenesu svoje podatke o profilu, odnosno svoju historiju gledanja – na novi račun koji bi platili.

Netflix je objavio da su značajnosti poput zasebnih profila i višestrukih strimova za njihove standardne i premium ponude bile namenjene ljudima koji žive zajedno.

– Stvorila se zbrka oko toga kada i kako Netflix može da se dijeli. Kao rezultat, nalozi se dijele između domaćinstava, što utiče na našu mogućnost da investiramo u odličan novi TV i filmski sadržaj za naše gledaoce.

Za sada je testiranje novih opcija ograničeno, a iz Netflixa poručuju da će na temelju tri tržišta moći da zaključe koliko dobro funkcionišu prije nego što ih predstave ostatku svijeta.

Netflix je većinu svoje historije žmurio na jedno oko kad je riječ o dijeljenju lozinki. S obzirom na to da sad imaju gotovo 222 miliona korisnika i rastuću konkurenciju, jasno je zašto razmišljaju o novim načinima ostvarivanja prihoda, dovođenju novih korisnika, zadržavanju starih korisnika zadovoljnima i takmičenju s konkurencijom kao što je Disney+.

Njegovi ulagači pak zabrinuti su zbog usporenog rasta. Netflixove dionice ove godine su pale za 41 posto, a rast broja pretplatnika je slabiji od očekivanog.