Najvažnija pravila uređivanja dobrog profila na LinkedInu

Kako biste se povezali s kompanijama i stručnjacima iz struke, pronašli posao ili poslodavca, najbolje je napraviti profil na "LinkedIn"-u, društvenoj mreži orijentisanoj prije svega na posao, kaže Matko Mavračić iz organizacije Urbana mladež za "24sata.hr".

30.03.2015.

LinkedIn je osnovan u decembru 2002. godine, a danas ima više od 300 miliona korisnika u više od 200 zemalja svijeta. Najveći broj korisnika LinkedIna nalazi se u Sjedinjenim Američkim Državama, nešto više od 90 miliona, a njegova popularnost iz dana u dan raste.

– Dok izrađujete profil na ovoj mreži, to je kao da pišete biografiju. Ideja LinkedIna, između ostalog je da ima ulogu CV-ja, a danas i mnogi poslodavci pri traženju radne snage na oglasima za posao daju mogućnost prijave putem LinkedIna, napominje Mavračić.

Evo na šta bi najviše trebalo da obratite pažnju na svom profile:

  • Idealni oglasi – prema tome što ste naveli kao edukaciju, iskustvo i interese, pristizaće vam oglasi za posao.
  • Volontiranje je na cijeni – navedite iskustvo volontiranja ako ga imate jer to poslodavci izuzetno cijene.
  • Odvojite obrazovanje i kurseve – osim iskustva postoji i polje u kojem dajete informacije o obrazovanju, u kojem navodite samo službeno obrazovanje jer razni kursevi, interesi i radionice na red dolaze kasnije.
  • Vještine – u profilu možete navesti i vještine (računarska pismenost, vozačka dozvola), jezike kojima se služite i nagrade koje ste osvojili.

(eKapija.com)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.