LinkedIn razvija novi servis namijenjen freelancerima

LinkedIn već neko vrijeme razvija servis koji bi trebao povezivati osobe i kompanije koje traže usluge poput dizajna, razvoja softvera i slično, s freelancerima koji nude tu usluge.


linkedin 1589469975

Poslovna društvena mreža u vlasništvu Microsofta LinkedIn u drugoj polovici godine namjerava lansirati novi servis koji će biti namijenjen freelancerima. Prema osobama upoznatim s planovima kompanije, možemo očekivati usluge slične onima koje već pružaju kompanije poput Fivera i Upworka, odnosno putem LinkedIna u budućnosti omogućit će se jednostavno povezivanje osoba i kompanija koje traže neke poslovne usluge (poput npr. razvoja aplikacija i softvera, web-stranica, grafičkog dizajna itd.) i freelancera koji nude takve usluge, prenosi dnevnik.hr

S novim servisom koji bi se mogao zvati LinkedIn Marketplace u kompaniji očekuju porast broja korisnika, ali i, naravno, nove izvore prihoda na tržištu koje je u konstantnom rastu i koje je dobilo novi zamah s pandemijom. Tijekom prošle godine tako je zabilježen veliki porast korisnika LinkedIna koji su u svojim profilima napisali da su open for business, a zabilježena je i veća ponuda i potražnja za različitim freelance uslugama među korisnicima te mreže, pogotovo u kategorijama pout marketinga, dizajna, razvoja softvera i slično. Potvrđeno je kako će putem te društvene mreže korisnici u budućnosti dobiti nove mogućnosti putem koje će nuditi svoje usluge direktno iz svog profila na LinkedInu, iako nije direktno spominjala Marketplace.

Na The Informationu kažu kako je platforma za freelancere samo dio puno većeg plana Microsofta za LinkedIn koji uključuje digitalni novčanik u koji će korisnici moći pohranjivati novac i iz njega plaćati freelancerima te veće ulaganje u sadržaj. Za sadržaj koji bi objavljivali profesionalci poput pisaca, konzultanata ili poduzetnika korisnici bi morali plaćati pretplatu ili bi dobili mogućnost plaćanja dobrovoljnih naknada, kao znak podrške za njihov rad. Da ekipa iz Microsofta razmišlja u tom smjeru pokazuje i nedavna objava jednog od menadžera iz LinkedIna koji je na Twitteru objavio da kompanija zapošljava novi tim ljudi koji bi trebao pomoći kreatorima koji objavljuju sadržaj na toj mreži.