Knjižara koja prodaje samo jednu knjigu sedmično

Suočeni sa stotinama hiljada novih naslova koji se svake godine objave u svijetu, knjižari imaju težak zadatak da odaberu knjige koje će ponuditi svojim kupcima, pa je jedan japanski vlasnik male knjižare odučio je da u ponudu stavi samo po jedan naslov sedmično.


library 1560504938

Vlasnik knjižare “Morioko Šoten”, otvorene prošlog maja u tokijskom luksuznom kvartu Ginza, odlučio se na taj smjeli korak: da u ponudu stavi samo po jedan naslov sedmično. Vlasnik ove neobične prodavnice, Jošijuki Morioka, naime, smatra da je to najbolji način predstavljanja svake pojedinačne knjige, prenosi mreza-mira.net.

Morioka je prethodno deset godina vodio drugu knjižaru, u kojoj je u stalnoj ponudi imao oko 200 knjiga.

Imao sam običaj da organizujem nekoliko promocija godišnje na koje je dolazilo puno ljudi uglavnom zainteresovanih samo za tu jednu knjigu. Tako sam došao na ideju o knjižari koja bi prodavala samo po jedan naslov sedmično, kazao je on.

Osim što ima restriktivnu ponudu, knjižara tokom te jedne sedmice organizuje i izložbu prilagođenu sadržaju određene knjige: tako, ukoliko je knjiga o cvijeću, promociju i prodaju knjige pratiće izložba cvijeća.

Ovo je pokušaj da se dvodimenzionalna knjiga pretvori u trodimenzionalno iskustvo, objasnio je tokijski knjižar.

Čini se da je koncept knjižare naišao na opšte simpatije. Dolaze nam gosti sa svih strana svijeta, pohvalio se Morioka koji je dosad na taj način prodao 2.100 knjiga.

Premda se danas tržište knjiga suočava sa porastom popularnosti elektronske knjige i onlajn servisa, knjiga i dalje ostaje fizički predmet posebne privlačnosti kome će mnogi i u budućnosti ostati vjerni, zaključuje Morioka.

(STUDOMAT.ba)