Deset besplatnih online alata za koje treba znati svako u poslovnom svijetu

Ukoliko namjeravate pokrenuti biznis, trebate na najbolji način iskoristiti svoj i onako ograničen budžet i pokušati iskoristiti sve moguće olakšice koje vam se nude.


Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Stoga, pogledajte naredne besplatne alate, koji će vaš život učiniti lakšim i odmah biti odskočna daska za vaše poslovanje.

Launchrock vam pomaže da kreirate jednostavne najave lansiranja novih oficijelnih stranica i omogućava da se potencijalni kupci prijave na vaše mail liste. Na ovaj način, možete dobiti popis ljudi zainteresovanih za vaš posao puno prije nego što zapravo pokrenete svoje stranice.

Madmimi je odlična platforma za mail marketing. Jednostavna je za kreiranje, slanje i praćenje mailova online. Beesplatna je do određenog broja kontakata i omogućava vam da pošaljete neograničen broj mailova besplatno.

Google Analytics je jedan od najboljih alata za sve poslovne subjekte. Dozvoljava vam da pratite posjetioce na vašu stranicu, koliko dugo su ostali na vašoj stranici, koje stranice su posjetili i s koje lokacije. Ovaj alat ima više značajki koje vam omogućavaju da stvorite prilagođene ciljeve, pa čak i napravite a/b testiranje za novu početnu stranicu.

Hiver pretvara vaš Gmail u helpdesk. Možete pratiti svoje zadatke u sidebar-u i dodijeliti ih svojim članovima tima. Besplatan je za korištenje za najviše tri korisnika.

SurveyMonkey je odličan alat za istraživanje ne samo za poduzetnike, već i za sve nas. Njegovo sučelje je vrlo jednostavno. Možete dizajnirati, kreirati, objaviti svoju anketu u nekoliko minuta, a zatim, SurveyMonkey analizira rezultate za vas.

Evernote olakšava spremanje bilješki u bilo kojem formatu i dijeljenje istih s kim god želite. Nakon toga možete doći do tih bilješki s bilo kojeg uređaja, jer se one spremaju na Cloud-u.

Slack je aplikacija za slanje poruka namjenjena timovima. To vam omogućava organizovanje poruka vezanih za poslovanje i to na jednom mjestu. Također vam omogućava da dijelite datoteke, slike i tablice s kim god želite.

Dropbox je super ne samo za poslovno korištenje, već i za ličnu upotrebu. Isit vam pruža 2GB slobodnog prostora, tako da možete zadržati svoje važne stvari na Cloud-u i pristupiti tim datotekama s bilo kojeg uređaja.

Google Hangout olakšava svakome s Gmail adresom da radi videokonferencije. Također možete podijeliti svoju radnu površinu kako bi i drugi vidjeli vaš zaslon tokom hangout-a.

Trello vam omogućava organizovanje projekata svih veličina. Možete organizovati svoj posao na karticama, komentarisati, pa čak i dodijeliti druge zadatke.

(eKupon/LinkedIn)