Da li ste znali: Predugo sjedenje šteti zdravlju, ovako možete smanjiti učinak

Ljudsko tijelo stvoreno je za kretanje zbog čega predugo sjedenje šteti jetri, tjelesnoj težini, mozgu, mentalnom zdravlju.


overworked woman with back pain in office with bad posture
Foto: Envato

Ljudsko tijelo stvoreno je za kretanje (dnevno bismo trebali hodati dva sata) zbog čega predugo sjedenje šteti jetri, tjelesnoj težini, mozgu, mentalnom zdravlju, a premalo kretanja može i smanjiti životni vijek.

Sa željom da umanje štetu nastalu od višesatnog sjedenja na poslu i kod kuće, mnogi potežu za tjelovježbom, i to je itekako poželjno i korisno, no ustanovljeno je da postoji i puno bolji (i jednostavniji) način na koji možete umanjiti negativan učinak dugotrajnog sjedenja na organizam – jednostavno se ustanite, prenosi hayat.ba.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Naučnici s Kraljevskog koledža u Londonu analizirali su 38 strategija osmišljenih za umanjivanje vremena koje provedemo sjedeći te su došli do zaključka da je redovno ustajanje sa stolice najbolji način.

Dakle, rješenje je u tome da se smanji vrijeme provedeno sjedeći umjesto da se poveća fizička aktivnost.

Zato, svaki mogući trenutak na poslu iskoristite da se dignete od stola pa makar i na nekoliko sekundi.