Uz ovaj petominutni trik zaboravit ćete na stres i umor oko ispita

Isprobajte ovu jednostavnu tehniku.


People, emotions and feelings. Stressed University female student preparing for important exams, stu
Ilustracija: Envato

Pomoć pri opuštanju i oslobađanju negativne energije ne skriva se u lijekovima, već u jednostavnim tehnikama opuštanja koje imaju pozitivno djelovanje na um, ali i tijelo.

Jedna od učinkovitih tehnika opuštanja, koju već vijekovima praktikuje indijska medicina, jeste tehnika koja se odnosi na disanje, koje se u stresnim situacijama mijenja te tako dodatno pojačava negativne emocije.

Ilustracija: Pixabay

Ako želite da probate najjednostavniju tehniku opuštanja, učinite sljedeće:

  • Posmatrajte promjene u GIF te pokušajte s njima uskladiti disanje.
  • Vježba kreće u trenutku kada je geometrijski oblik sveden na vodoravnu liniju i upravo tada kreće vaš udah.
  • Udišite zrak kroz nos sve dok se oblik na GIF povećava, ali tako da pumpate i stomak, piše hayat.ba.
  • U trenutku kada se animacija zaustavi i počne da se smanjuje, vi postepeno ispušite vazduh kroz usta uvlačeći i stomak.
  • Udah i izdah ponovite 5 puta, napravite minutu pauze i ponovite postupak još 3 puta.

Pravilno disanje iz tijela izbacuje toksine, djeluje i na nervni sistem te tako može značajno smanjiti osjećaj napetosti i boli.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!