Trik-pitanja na intervjuima za posao velikih kompanija

Veoma uspješna američka kompanija “Bridgewater” koja zarađuje milijarde dolara godišnje, a čiji su klijenti penzioni fondovi, fondacije, strane vlade i centralne banke, poznata je po tome što svoje kandidate za posao stavlja u 'vruću stolicu'.


Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Pitanja koje im postavljaju nemaju tačan ili netačan odgovor, već iziskuju mentalni napor i pokazuju u kom pravcu kandidati razmišljaju, kako razvijaju problem i dolaze do rješenja… Donosimo vam nekoliko pitanja pa procijenite koliko je lako, imajući na umu da su vam veliki klijenti duhanska industrija, vlade, banke ali i humanitarne fondacije…

  • “Da li postoje okolnosti pod kojima je mučenje opravdano?” Pozicija: Menadžer
  • “Da li biste prodavali cigarete pušačima iako je to loše za njih?” PR za vanredne situacije (Krizni PR)
  • “Da li bi svijet bio bolji ukoliko bi granice bile otvorene?” Saradnik za investicije
  • “Koje je vaše viđenje afirmativnih akcija u medicinskim školama?” Saradnik za menadžment/investicije
  • “Da li bi farmaceutskim kućama trebalo da bude dozvoljeno da se reklamiraju na televiziji i drugim popularnim medijima?” Saradnik za (ljetne) investicije
  • “Da li bi zločini iz mržnje trebalo da budu strožije kažnjavani od drugih zločina?” Savjetnik za investicije
  • “Da li bi učešće u timskim sportovima trebalo da bude obavezno za mlađi uzrast?” Savjetnik za menadžment
  • “Da li odobravate abortus?” Kandidat za analizu podataka
  • “Gdje je vaša najveća slabost?” Asistent administracije
  • “Zašto niste dali otkaz na poslu kada je bilo jasno da niste sretni?” Menadžer
  • “Da li bi Americi trebalo da bude dozvoljeno da ubija koristeći dronove?” Savjetnik za investicije
  • “Da li kompanije imaju društveno korporativnu odgovornost?” Savjetnik za investicije
  • “Zašto ne bi trebalo da vas zaposlimo?” Menadžer

(Business Insider/BIZLife)

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!