Studentsko zdravlje: Ovih pet savjeta koji će vam pomoći da se napokon dobro naspavate

Donosimo vam par savjeta za dobar san.


Sleep
Ilustracija: Envato

Postoji nekoliko stvari koje možete napraviti, a koje će vam pomoći da bolje spavate. Evo pet savjeta za dobar san.

Držite se istog rasporeda spavanja

Ovo je jedna od najbitnijih stvari na koju trebate pripaziti ako želite dobro spavati. To znači da svaki dan trebate ići u isto vrijeme na spavanje i buditi se u isto vrijeme. Tako ćete postići ispravan ritam spavanja što će se pozitivno odraziti na sve funkcije u tijelu.

Izbacite kofein nakon 14 sati

Kafein se u tijelu zadržava prosječno osam sati pa ako ste popili kafu ili neki drugi napitak s kofeinom u poslijepodnevnim satima, to će zasigurno negativno uticati na kvalitetu spavanja, prenosi ba.n1info.com.

Izbjegavajte alkohol minimalno tri sata prije spavanja

Alkohol vam neće pomoći da prije zaspete ili da se bolje naspavate. Iako se možete osjećati pospano nakon koje čaše alkoholnog pića, to će izazvati dehidraciju, zbog toga ćete se buditi tokom noći i nećete moći dosegnuti faze dubokog sna. Prema tome, barem tri sata prije nego što odete u krevet nemojte piti alkohol.

Nemojte vježbati četiri sata prije spavanja

Naravno da je vježbanje dobro za vaše tijelo i zdravlje, ali trebali biste vježbati tokom dana ako se želite dobro naspavati.

Budite na suncu ujutro barem 15 minuta

Ako svako jutro boravite na suncu barem 15 minuta, to će potaknuti hormon melatonin, poznat i kao hormon spavanja.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!