Studentsko zdravlje: Evo kako se riješiti viška kilograma

Čak i nakon intenzivnog vježbanja i zdravog režima ishrane, često imamo tendenciju da se opet udebljamo. To se uglavnom dešava zbog loših životnih navika


Healthy Life Sport Concept on Blue
Ilustracija: Envato

Mnogi studenti imaju problema sa tjelesnom težinom. Nezdrava hrana, kao i sjedilački način života samo su neki od uzroka ovog problema.

U nastavku saznajte kako se riješiti viška kilograma uz nekoliko zdravih navika.

Gazirani sokovi i industrijski sokovi

Prestani da piješ gazirane ili industrijske sokove, koji su puni šećera ili umjetnih zaslađivača. Ne zavaravaj se ako piše na ambalaži dijetalni sok, jer i umjetni zaslađivači usporavaju metabolizam, povećavaju nivo insulina u krvi i sprečavaju sagorijevanje masti u organizmu. Istraživanja pokazuju, da su ljudi koji su pili dijetalne sokove i dalje dobijali na kilaži.

Grickanje između obroka

Grickanje između obroka je još jedna loša navika, koju treba prekinuti. Dovoljno je da imaš 3 dobro izbalansirana zdrava obroka, nema potrebe da grickaš između obroka, jer time opet podižeš nivo insulina u krvi i zatrpavaš bespotrebno organizam hranom.

Orašasti plodovi

Uključi razne vrste orašastih plodova u svoju prehranu. Kombinuj ih u zdravim kašama za doručak ili u salatama ili obrocima. Orašasti plodovi smanjuju skladištenje masti u organizmu i regulišu nivo insulina u krvi, a drže te duže sitim. Bogati su zdravim masnim kiselinama, vitaminima i mineralima.

Vježbanje – treninzi

Umjesto kardio treninga visokog intenziteta 3 puta sedmično, radi vježbe snage u trajanju od 45 minuta, 3 dana sedmično sedmici. Efikasnije je za gubljenje masnih naslaga na stomaku. Za vježbe snage koristi težinu svog sopstvenog tijela, plank izdržaj na rukama, čučnjeve, sklekove, trbušnjake, itd.

Integralne žitarice

Uključi integralne cjelovite žitarice u svoju prehranu poput riže, kvinoje, zobi, prosa, itd. Izbjegavaj bijelo brašno, peciva, kolače, krofne, palačinske, hljeb od bijelog brašna.

Začini

Koristi začine u pripremi jela, kurkuma, chilly, biber, bijeli luk, cimet, đumbir, ruzmarin, bosiljak, origano. Začini pomažu u sprečavanju upala, infekcija i stomačnih, probavnih smetnji, ubrazavaju metabolizam i doprinose sagorijevanju masnih naslaga.

Kokosovo ulje

Kokosovo ulje je sjajna opcija za mršavljenje. Dakle, zamijeni klasična ulja za kuhanje kokosovim uljem, koje reguliše holesterol, prenosi Ultra.ba.

Tamna čokolada

Ukoliko ti se jede nešto slatko, odluči se za tamnu čokoladu, sa većim procentom kakaoa, manjim procentom šećera i bez mlijeka. Tamna čokolada će te brže zasititi i smanjiti želju za slatkim, a sadrži više flavonoida, koji su antioksidansi i imaju protupalna svojstva.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!