Studenti koji uče sami postižu lošije rezultate

Istraživanje objavljeno u časopisu Nature Scientific Report pokazalo je da studenti koji uče zajedno imaju veće šanse postići bolje rezultate od studenata koji samostalno uče.


team building

Istraživanje objavljeno u časopisu Nature Scientific Report pokazalo je da studenti koji uče zajedno imaju veće šanse postići bolje rezultate od studenata koji samostalno uče.

team buildingAnalizirano je 80.000 interakcija između 290 studenata u zajedničkom okruženju. Otkriveno je da je veći broj internet interakcija indikator boljih ocjena. Osobe s dobrim ocjenama su lakše formirale snažne veze s ostalim studentima i razmjenjivale su informacije na drukčiji, kompleksniji način. Pokazalo se da takve osobe imaju tendenciju stvarati stereotipe i isključivati studente koji imaju lošije rezultate.

Studenti koje su drugi isključili iz interakcija nisu imali samo lošije ocjene, već su i lakše u potpunosti odustali od predavanja.

Manuel Cebrian jedan od koautora istraživanja rekao je da je u prvih par dana predavanja osnovana zajednica povezanih individualaca.

– Prvi puta smo pokazali da postoji veza između društvene interakcije i razmjene informacija. Jedna jednako zanimljiva činjenica je ta da su se studenti koji su oformili zajednicu i imali dobre rezultate zaštitili od studenata koji nisu imali dobre rezultate, bez obzira na značajne napore ostalih studenata da im se pridruže. Studenti s lošijim rezultatima intenzivno su se trudili pridružiti drugoj grupi, ali nisu uspijevali. To je imalo veliki utjecaj na njihove rezultate, kazao je Cebrian.

Ovo istraživanje pokazuje nam da postoji način na koji možemo identificirati obrasce u učionici koji profesore mogu alarmirati i dati im više vremena za pomoć studentima kako bi poboljšali rezultate kroz primjerene društvene intervencije.

Ovaj rad je dio puno većeg istraživanja fakulteta u San Diegu, koje vodi profesor James H. Fowler. Oni žele razumjeti načine na koje ljudi dijele informacije i kako to utječe na područja nacionalnog značaja, kao što su zdravstvena ili politička ponašanja.

(znanost.geek.hr)